anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Grija mare daca va mutati la alt operator

Vlad3
Junior

Aveti grija daca va expira  perioada contractuala si va mutati la alt operator  o sa va taxeze cu cateva sute de lei bune daca nu  returnati. modemul ( ATENTIE! NU  VA  SPUN NIMENI DE LA ORANGE ACEST LUCRU)

6 Răspunsuri 6

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Cine și ce taxează? Am 4 portări la activ doar pe un număr și nu am fost taxat de nicio rețea. Nici de unde am plecat, nici unde am ajuns.

Dacă a fost ceva în factură, am contestat și s-a rezolvat. Dar deh... mai trebuie citită factura și apoi se decide ce se întâmplă. 

Daca te muti la alt operator asa cum am facut eu. m am mutat de la orange la Digi , aveam de platit 150 lei servicii. si m au pis sa platesc. 750 lei ca nu le am returnat echipamentul. ,  au spus ca  au trimis  operator la mine acasa , doar au spus fara nici o dovada.

Bun, am stabilit ca acea taxa este, de fapt, pentru lipsa predării echipamentelor în custodie. 

In josul paginii ai Contact. Scrie acolo unde poți preda și ar trebui sa primești un răspuns. 

Ca regula generala: orice aflat în custodie (router, CI+, etc) se predau înapoi. În cazul în care nu se întâmplă, se taxează conform valorii din contract. Aruncă un ochi și vezi ce scrie în contractul tău. De obicei, cel mai apropiat magazin poate face primirea echipamentelor sau se pot trimite prin curier la depozitul Orange. Doar trebuie comunicat modul de predare. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Așa este și la alții, deci nu este nimic aiurea.

Și eu am predat echipamentele la Digi, când am încheiat contractul cu ei, pentru că altfel plăteam penalizări. 

Concluzia este că, dacă ai echipamente și ai încheiat contractul, este ceva normal să predai echipamentele. Și asta scrie și în TCG.

arsradu
#StarMember

Salut Vlad,

Echipamentele....sunt in custodie. Deci da, trebuie returnate la finalul contractului. Altfel, ti se vor adauga pe factura. Nu e nimic nemaiauzit, si ma mir ca nu a mentionat-o nimeni de la Orange. Nu cred ca e intentionat. Cred ca pur si simplu considera ca e de la sine inteles ca echipamentele nu se pastreaza.

Cu toate astea, daca mai e cineva care nu stia chestiile astea, da, poate fi intr-adevar o informatie utila. Dar asta n-are legatura cu mutarea la alt operator, are legatura cu plecarea de la operatorul actual (oricare ar fi el). E o chestie standard.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Eu cand am reziliat contractul am intrebat operatoarea ce echipamente am de predat.

Normal  si clientul trebuie sa intrebe pentru a nu se trezi cu penalizari pentru ca el are cel mai mare interes.

Insa am observat ca sunt mari probleme de comunicare la Orange in relatia dintre client si echipa departamentului orange cu privire la serviciile fixe (internet/tv).

Pe partea de mobil stau mult mai bine.