la 28-12-2023 05:48 PM - editat ultima oară la 28-12-2023 05:59 PM de DanielaH
Aveti grija daca va expira perioada contractuala si va mutati la alt operator o sa va taxeze cu cateva sute de lei bune daca nu returnati. modemul ( ATENTIE! NU VA SPUN NIMENI DE LA ORANGE ACEST LUCRU)
la 28-12-2023 06:06 PM
Salutare!
Cine și ce taxează? Am 4 portări la activ doar pe un număr și nu am fost taxat de nicio rețea. Nici de unde am plecat, nici unde am ajuns.
Dacă a fost ceva în factură, am contestat și s-a rezolvat. Dar deh... mai trebuie citită factura și apoi se decide ce se întâmplă.
la 28-12-2023 06:12 PM
Daca te muti la alt operator asa cum am facut eu. m am mutat de la orange la Digi , aveam de platit 150 lei servicii. si m au pis sa platesc. 750 lei ca nu le am returnat echipamentul. , au spus ca au trimis operator la mine acasa , doar au spus fara nici o dovada.
la 28-12-2023 06:18 PM
Bun, am stabilit ca acea taxa este, de fapt, pentru lipsa predării echipamentelor în custodie.
In josul paginii ai Contact. Scrie acolo unde poți preda și ar trebui sa primești un răspuns.
Ca regula generala: orice aflat în custodie (router, CI+, etc) se predau înapoi. În cazul în care nu se întâmplă, se taxează conform valorii din contract. Aruncă un ochi și vezi ce scrie în contractul tău. De obicei, cel mai apropiat magazin poate face primirea echipamentelor sau se pot trimite prin curier la depozitul Orange. Doar trebuie comunicat modul de predare.
la 28-12-2023 06:58 PM
Salutare!
Așa este și la alții, deci nu este nimic aiurea.
Și eu am predat echipamentele la Digi, când am încheiat contractul cu ei, pentru că altfel plăteam penalizări.
Concluzia este că, dacă ai echipamente și ai încheiat contractul, este ceva normal să predai echipamentele. Și asta scrie și în TCG.
28-12-2023 07:54 PM - editat 28-12-2023 07:55 PM
Salut Vlad,
Echipamentele....sunt in custodie. Deci da, trebuie returnate la finalul contractului. Altfel, ti se vor adauga pe factura. Nu e nimic nemaiauzit, si ma mir ca nu a mentionat-o nimeni de la Orange. Nu cred ca e intentionat. Cred ca pur si simplu considera ca e de la sine inteles ca echipamentele nu se pastreaza.
Cu toate astea, daca mai e cineva care nu stia chestiile astea, da, poate fi intr-adevar o informatie utila. Dar asta n-are legatura cu mutarea la alt operator, are legatura cu plecarea de la operatorul actual (oricare ar fi el). E o chestie standard.
29-12-2023 10:58 AM - editat 29-12-2023 11:03 AM
Eu cand am reziliat contractul am intrebat operatoarea ce echipamente am de predat.
Normal si clientul trebuie sa intrebe pentru a nu se trezi cu penalizari pentru ca el are cel mai mare interes.
Insa am observat ca sunt mari probleme de comunicare la Orange in relatia dintre client si echipa departamentului orange cu privire la serviciile fixe (internet/tv).
Pe partea de mobil stau mult mai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor