anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Fibra ruptă de 3 zile

livpet
Începător

Bună ziua! Ce se poate face în cazul în care de 3 zile nu am semnal pe fibra (TV + internet), deși am anunțat telefonic la ORANGE? Mesajul pe care il primesc când sun la 300 este că defecțiunea este în curs de remediere. Mi s-ar părea normal să mi se ofere, măcar un SIM de date pe perioada lipsei semnalului.

Mulțumesc.

 

 

 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Din păcate, poți cere doar o reducere. Întotdeauna trebuie să avem și ceva de rezervă, pentru că mai pot apărea sincope. Eu am un router 4g și un prepay pe care îl încarc periodic tocmai pentru acest lucru.

Poți să le ceri o reducere pentru perioada de nefuncționalitate a serviciului.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Poți cere o compensare pentru perioada de nefuncționare a serviciilor.

Între timp, daca ai smartphone (cu resurse de date suficiente) ai putea face un hotspot de pe acesta.

Sa sperăm că vor rezolva problema cat mai curând!

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Din păcate, poți cere doar o reducere. Întotdeauna trebuie să avem și ceva de rezervă, pentru că mai pot apărea sincope. Eu am un router 4g și un prepay pe care îl încarc periodic tocmai pentru acest lucru.

Poți să le ceri o reducere pentru perioada de nefuncționalitate a serviciului.

Baftă!

teacher_
#StarMember

Salut! Toți operatorii se confruntă cu situații de genul mai devreme sau mai târziu. Sunt prevăzute chiar și în condițiile generale de furnizare, ideea e că trebuie să fie reparate într-un timp rezonabil. După cum spuneau și colegii mei, poți solicita doar o rambursare sub forma de reducere pe factura a unei fracțiuni din suma totală facturată.