la
24-08-2025
11:01 AM
- editat ultima oară la
25-08-2025
11:31 AM
de
AndreeaAC
Bună ziua de 7 zile nu mai am internet și televiziune. În urma verificărilor preliminare făcute de echipa tehnică, am fost informat că problema vine de la fibra optică de pe exterior, care trebuie înlocuită. Situația a pornit de la faptul că parametrii de semnal la televiziune nu erau deloc buni.
A mai trecut cineva printr-o astfel de situație? Știe cineva cât durează, în medie, procedurile de schimbare a fibrei optice pe exterior?
Mulțumesc!
la 24-08-2025 11:44 AM
Salutare!
Ai mai fost cazuri pe aici când au fost probleme ce au durat destul de mult. Te sfătuiesc să ceri o reducere a abonamentului pe perioada de nefuncționare a serviciilor și să încerci să găsesti o soluție de back-up.
Îmi pare rău pentru situația întâmpinată!
Baftă!
la 24-08-2025 11:54 AM
Mulțumesc pentru răspuns ! Sper să nu mă regăsesc printre persoanele care au așteptat o perioadă destul de lungă pentru că în zona mea mai sunt persoane care au aceiași problemă ca mine + un centru regional!
la 24-08-2025 12:47 PM
Eu sunt tot client ca și tine, nu pot să te ajut cu altceva decât cu sfaturi. Sper să se rezolve cât mai repede!
la 01-09-2025 03:32 PM
@Valy98, s-a rezolvat situația cu serviciile fixe? Funcționează acum?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor