la 12-08-2025 01:53 PM
Salutari, voiam sa vad daca mai este cineva in situatia mea. Am contractat online abonamentul Premier Internet+TV iar pentru 1 Euro ofereau o tableta Honor Pad X8a 11.
Serviciile au fost instalate dar contractul si tableta nu au fost trimise niciodată(cica se trimit prin curier). Am deschis peste 5 solicitari si la sediu si in call center dar nici un raspuns (va vor suna colegii de la departamentul vanzari sa rezolvati situatia).
A mai fost pacalit si altcineva ? S-a rezolvat situatia?
la 12-08-2025 02:17 PM
Salutare!
Din câte știu eu, acestea vin mai târziu, dar nu am auzit pe nimeni să fie păcălit.
Baftă!
la 12-08-2025 05:01 PM
Au instalat echipamentele de televiziune in Iunie dar nu am primit nimica pana acuma...
la 12-08-2025 04:02 PM
Salut, Eduard! Bun venit în Comunitate!
Ai cumva numărul comenzii să întrebăm și noi colegii?
la 12-08-2025 05:06 PM
Salutari si multumesc frumos!
Contractul a fost discutat telefonic si nu am primit nimica pe email nici contract nici nota de comanda. Modul in care am fost anuntat ca serviciile vor fi instalate a fost prin sms in care am doar codul de abonat.
Contr
la 13-08-2025 08:39 AM
Ne poți oferi, te rog, codul de abonat?
la 13-08-2025 09:21 AM
Desigur, este: 0553447335
la 12-08-2025 05:58 PM
Salut,
Da, primesti contractul impreuna cu tableta prin curier. Din experienta stiu ca dureaza vreo saptamana. Cand ajunge, nu uita sa semnezi hartiile de fata curierului, ca de altfel trebuie sa mai vina inca o data.
@Eduard6n cate zile au trecut de la instalarea fibrei optice?
la 12-08-2025 06:19 PM
Salutari,
Instalarea a avut loc on 16.06.2025 deci se fac imediat 2 luni.
12-08-2025 06:24 PM - editat 12-08-2025 06:25 PM
Cel mai bine îi reclami la Protecția consumatorilor , nu sta să te rogi de Orange să te rezolve, eu dacă nu obțin un răspuns din prima merg direct la opc, și dupaia să vezi cum mă sună cei de la orange imediat pt rezolvare .
O reclamație trebuie rezolvată din prima încercare, nu e normal să suni de 3,4,5 ori să te rogi de ei
la 13-08-2025 10:32 AM
"chestia" cu reclamatu" este foarte complicata cand nu ai dovezi ! un apel telefonic pe care tu nu l-ai inregistrat in care ti se promite marea cu sarea numai ca tu sa fii de acord ...
DE MULT TIMP scriu si va zic NU MAI ACCEPTATI contracte telefonicie !
Maine poimane o sa fiti sunati de AI sa faceti contracte - ce faceti acceptati ?
"verba volant scripta manent" orice contract trebuie semnat pe "hartie" nu pe vorbe.
la 19-08-2025 11:53 AM
@Eduard6n, situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri care încearcă să găsească o rezolvare cât mai rapidă. Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
la 26-08-2025 10:04 AM
Buna, revin cu informatii noi. In cele din urma tableta a fost livrata prin curier si am primit-o in EasyBox Duminca.
Doream sa multumesc celor implicati aici in comunitate.orange pentru ca situatia a fost rezolvata doar dupa ce am postat aici. Restul solicitarilor telefonice si in magazin nu au avut nici un raspuns si nu am fost contactat de nimeni.
Livrarea a fost facuta doar pentru tableta, contractul nu l-am primit nici fizic in colet cu tableta dar nici pe email. Am sa incerc sa mai sun poate intr-un final il vor trimite.
la 01-09-2025 09:41 AM
Ne bucurăm că s-a rezolvat și mulțumim și noi pentru confirmare. Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor