la 10-01-2023 10:46 AM
Am prelungit contractul pe doi ani și am primit serviciul Netflix gratuit 1 an, însă nu pot finaliza înscrierea. A mai patit cineva așa ceva.Imi apare că nu mă pot conecta, sa incerc din nou, însă nu funcționează.Mi-au trimis un link însă acolo apare eroare 404 pagina negasita
la 10-01-2023 10:54 AM
Ai incercat sa te abonezi prin MyOrange cu asocierea numarului tau pentru facturare?
10-01-2023 11:04 AM - editat 10-01-2023 11:11 AM
Da, am mai citit la cineva problema asta. In mod normal, acel link ar trebui sa te duca pe partea Netflix pentru finalizarea inregistrarii. Dar in schimb, duce pe partea Orange, cu eroare…pentru un motiv anume.
Incearca sa dai un telefon la 300 sau 0374 300 300 si vezi daca au vreo solutie. Eu am avut Netflix, dar n-am intalint problema asta. Deci, pare sa fie ceva nou.
la 16-01-2023 10:11 AM
@croco03, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 16-01-2023 06:47 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor