la 07-07-2025 10:04 PM - editat ultima oară la 08-07-2025 08:27 AM de DanielaH
Din data de 18.06.2025 nu m-ai funcționează internetul și tv pe fibră nu știu ce se întâmplă.De fiecare dată când sunt mai se repetă același lucru că se va remedia fără a mai se da o dată exactă.Sunt 20 de zile de când așteptăm și nimic.
la 07-07-2025 10:17 PM
Salutare!
Probabil este ceva grav, care necesită timp mai mult pentru remediere.
Te sfătuiesc să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, unde să le ceri reducerea facturii pentru perioada de nefuncționalitate a serviciilor și să ceri urgentarea rezolvării problemei.
Sper să se rezolve cât mai repede și să primești și despăgubiri pe perioada respectivă!
Baftă!
la 08-07-2025 06:22 AM
Salutare!
Contacteaza serviciul Orange și prin alte canale de comunicare în scris, inclusiv prin chatul din aplicația My Orange și prin e-mail la adresa reclamatii@orange.ro.
Subliniază faptul că de aproximativ 20 de zile nu mai beneficiez de serviciile fixe de internet și televiziune, iar această situație îti afectează în mod serios activitatea zilnică. Mai grav, nu ai primit până în acest moment un răspuns clar privind termenul estimativ de remediere a defecțiunii.
Transmite faptul că această întârziere este inacceptabilă și solicita remedierea problemei într-un termen rezonabil de 48-72 de ore. În caz contrar, te vei adresa instituțiilor abilitate, pentru a reclama modul în care este gestionată această situație.
În plus, reamintește le că, în calitate de client, ai dreptul legal la compensații pentru perioada în care serviciile au fost nefuncționale.
la 08-07-2025 10:53 AM
Am contat prin toate mijloacele nimic.😡
la 08-07-2025 08:29 AM
@Chitescu, îmi pare rău pentru situația ta 😞
Ai cumva un număr de sesizare?
la 08-07-2025 10:52 AM
Da 104578199 18.06.2025
la 08-07-2025 10:58 AM
Ne poți oferi, te rog, și codul de abonat?
la 08-07-2025 11:09 AM
43619271001011cod facturare
la 09-07-2025 06:37 PM
Suntem în 09.07.2025 nimic nu sa schimbat nu am nici un răspuns nici un termen de soluționare 😡
la 09-07-2025 07:18 PM
Cred că singura soluție este rezilierea contractului.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor