anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abuz in deschidere abonament - clienți vârstnici

Any2
Începător

Bună comunitate,

Vă voi prezenta experiența mamei mele (în vârstă de 65 de ani) cu Orange Sibiu.

Mama avea un abonament la Orange de approx 30 de lei pe care îl plătea în sediu lunar. În aprilie anul acesta când s-a prezentat la ghișeu, i s-a spus ca oferta/abonamentul pe care îl deține a expirat și nu se poate prelungi, trebuie neapărat deschis un nou abonament.

1. Prima afirmație pe care eu personal nu o cred. 
Mama explică doamnei ca nu își permite un abonament mai mare iar aceasta o asigură ca costul va rămâne același, că au oferta, ca reducere family. Oricum nu a înțeles ea prea multe.

La prima factura observa ca prețul a crescut la 40 de lei dar se resemnează.

Ii propun să nu mai meargă la sediu lunar și să și instaleze aplicația, o învăț să plătească online când observ ca ea de fapt nu are un abonament ci 2.

2. I s-a deschis un abonament Fun 8 pe numărul ei vechi și un abonament Fun 6 pe un număr random. Pe ambele are aplicata o reducere "family" și în fiecare lună 2 plăți apar pe factura 15 și 25 de lei. Nu i s-a dat măcar cartela pt al doilea abonament.

Mama trăiește singură și se întreține dintr-o pensie foarte modestă. Mama avea nevoie doar de un abonament, care putea fi Fun 6, care fără reducerea family ar fi costat puțin sub 30 de lei.

Această angajată Orange, in viziunea mea, a profitat de vârsta ei pt a-și atinge targetul de abonamente deschise.

Am raportat acest lucru la pagina contact, referința 230109777 și am primit un mail în care eram rugată să atașez o cerere scrisă și semnată.
3. Email-ul a venit de pe o adresă no-reply și nu ni s-au dat informații legate de unde trebuie depusă această cerere.

Când am început să vorbesc despre asta în comunitatea mea am aflat ca nu e o practica singulară și alți vârstnici au trecut prin aceeași situație.

Voi ce credeți? A mai trecut cineva printr-o situație asemănătoare?

UPDATE: Abonamentul Fun 6 a fost suspendat, probabil pe baza sesizări. Noi nu am fost notificați. 

7 Răspunsuri 7

delfinas
#StarMember

Any, bun venit in Comunitate!!!

Imi pare rau pentru situatia mamei tale! Din pacate, nu e singurul caz si, cat timp a semnat un contract, nu sunt mari sanse sa poata fi anulat.

Se poate trimite email cu cererea respectiva la https://www.orange.ro/contact/

Mulțumesc. E foarte trist ca asta li se întâmplă bunicilor și părinților noștri.

Asta seara când m-am logat pe aplicație am observat ca al doilea abonament apare ca și suspendat. Să vedem cum va fi facturata peste două săptămâni.

Cu drag!!!

Sa ne spui daca s-a rezolvat situatia!

Attil
Începător

E simplu treceti la alt furnizor. 

Salutare!

Din păcate, se întâmplă și la alții, nicio problemă!

Trebuie făcută sesizare scrisă și cerut în mod expres închiderea acestui abonament, care a fost deschis abuziv.

Cum a spus și delfinaș, se poate face sesizarea respectivă din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj, completând câmpurile aferente. Dacă nu se găsește un câmp adecvat, se completează la ,,Altele" și se trimite, iar numărul sesizării ajunge în mod automat pe email.

Succes!

Complicat: la celalat furnizor s-ar putea lovi de aceeasi problema. Am mai spus-o in comunitate: anul trecut sotia a facut fidelizare la Vodafone si i se propusese o suma si la detaliere mai aparea inca un abonament de deschis (practic, ar fi avut doua abonamente, nu unul). Daca ar fi vrut sa porteze anul viitor, ar fi ramas agatata cu inca o luna (cel putin) pentru abonamentul respectiv. Plus ca era o "chestie": cu doua abonamente platea mai putin cu 1E decat plateste acum pe un singur abonament... La care as adauga faptul ca nu s-a oferit niciun fel de informatie privind statutul celui de al doilea abonament (perioada minima, eventuale reduceri temporale, etc).

MCostel73
Începător

O situație foarte neplăcută, astfel de lucruri nu ar trebui sa se întâmple.

Faptul că ai depus o sesizare este foarte important.

Orange tratează mult mai atent aceste cazuri și de obicei clienții primesc soluții favorabile.

La câteva zile daca nu primiti un update al sesizării puteți cere un update prin chat sau telefonic.

Te așteptăm cu vesti bune!