anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sesizare angajat Orange Shop

Dan05
Junior

Cum pot face o sesizare pentru un consilier dintr-un Orange Shop?

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți face la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Asta dacă este vorba despre Orange România.

Dacă este vorba despre Orange România Communications, poți face sesizarea la adresa sesizari@orange.com și din secțiunea Contact:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Sper să rezolvi problema !

Succes! 

Se intampla ceva cu aceste sesizari?Sa nu o fac doar de dragu de a avea o ocupatie.Observ la cum se misca lucrurile la Orange ai crede ca au devenit bugetari, desi in institutiile publice se rezolva multa mai usor problemele

delfinas
#StarMember

Dan, bun venit in Comunitate!!!

Ne poti povesti ce te-a nemultumit in interactiunea cu acel consultant?

Pe langa faptul ca si-a descarcat nervii acumulati dinainte in interactiunea cu mine, m-au nemultumit lipsa de profesionalism, tonul cu care mi-a vorbit si faptul ca nu m-a ajutat cu o solutie la problema pe care o aveam.Nu mi se pare normal ca un consultant sa imi zica in fata ca timpul si banii pe care ii pierd din cauza orange nu sunt problema ei.Nu am facut niciodata reclamatie unui angajat pentru o intercatiune care nu m-ia placut cum s-a desfasurat, dar pentru ca a fost extrem de **beep** si a considerat adecvat sa se certe cu mine, va fi prima pentru care voi face asta.Ajuta extrem de mult si faptul ca in utimele 3 saptamani am fost tratat cu lipsa de respect de toti angajatii orange cu care am interactionat, si am interactionat cu cel putin 10.

Îmi pare rău pentru experiența neplăcută!

Poți să ne spui problema rămasă nerezolvată in urma interacțiunii cu cei de la Orange? Poate primești aici o soluție...

Acum o luna am trimis un telefon in garantie.Dupa expirarerea termenului legal de garantie am primit decizie de inlocuire/restituire bani.Eu sunt doar utilizator si locuiesc in alt judet decat titularul contractului, logic si telefonul l-am predat in garantie in localitatea in care locuiesc.Problema se poatr rezolva doar in magazinul in care am lasat dispozitivul in service.Ma chinui sa-mi rezolv problema cu cat mai putin timp si bani pierduti.Tin sa precizez ca dispozitivul s-a intors cu folia de protectie sparta, asta mie imi zice ca telefonul nu a fost manevrat chiar ok.

Nu am inteles... L-ai lasat la magazinul care e in apropierea ta si ti s-a spus ca nu se poate rezolva acolo, dar ti-au umblat in telefon? Sau ti s-a spus ca trebuie dus de unde a fost cumparat?

L-am lasat in magazin in orasul in care locuiesc eu, iar problema inlocuire/rambursare se poate rezolva doar in magazinul respectiv de catre titularul contractului, persoana ce locuieste in alt judet.S-a umblat in telefon, sunt semne fizice ca s-a facut asta.Folia de protectie a ecranului este sparta, semn ca telefonul nu a fost manipulat intr-un mod corespunzator