la 05-06-2023 07:59 PM
Cum pot face o sesizare pentru un consilier dintr-un Orange Shop?
la 05-06-2023 08:26 PM - editat ultima oară la 03-06-2024 11:11 AM de DanielaH
Salutare!
Poți face la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Asta dacă este vorba despre Orange România.
Dacă este vorba despre Orange România Communications, poți face sesizarea la adresa reclamatii@orange.ro și din secțiunea Contact - https://www.orange.ro/contact/
Sper să rezolvi problema !
Succes!
la 07-06-2023 05:12 PM
Se intampla ceva cu aceste sesizari?Sa nu o fac doar de dragu de a avea o ocupatie.Observ la cum se misca lucrurile la Orange ai crede ca au devenit bugetari, desi in institutiile publice se rezolva multa mai usor problemele
la 06-06-2023 12:30 AM
Dan, bun venit in Comunitate!!!
Ne poti povesti ce te-a nemultumit in interactiunea cu acel consultant?
la 07-06-2023 11:19 AM
Pe langa faptul ca si-a descarcat nervii acumulati dinainte in interactiunea cu mine, m-au nemultumit lipsa de profesionalism, tonul cu care mi-a vorbit si faptul ca nu m-a ajutat cu o solutie la problema pe care o aveam.Nu mi se pare normal ca un consultant sa imi zica in fata ca timpul si banii pe care ii pierd din cauza orange nu sunt problema ei.Nu am facut niciodata reclamatie unui angajat pentru o intercatiune care nu m-ia placut cum s-a desfasurat, dar pentru ca a fost extrem de **beep** si a considerat adecvat sa se certe cu mine, va fi prima pentru care voi face asta.Ajuta extrem de mult si faptul ca in utimele 3 saptamani am fost tratat cu lipsa de respect de toti angajatii orange cu care am interactionat, si am interactionat cu cel putin 10.
la 07-06-2023 12:05 PM
Îmi pare rău pentru experiența neplăcută!
Poți să ne spui problema rămasă nerezolvată in urma interacțiunii cu cei de la Orange? Poate primești aici o soluție...
la 07-06-2023 01:01 PM
Acum o luna am trimis un telefon in garantie.Dupa expirarerea termenului legal de garantie am primit decizie de inlocuire/restituire bani.Eu sunt doar utilizator si locuiesc in alt judet decat titularul contractului, logic si telefonul l-am predat in garantie in localitatea in care locuiesc.Problema se poatr rezolva doar in magazinul in care am lasat dispozitivul in service.Ma chinui sa-mi rezolv problema cu cat mai putin timp si bani pierduti.Tin sa precizez ca dispozitivul s-a intors cu folia de protectie sparta, asta mie imi zice ca telefonul nu a fost manevrat chiar ok.
la 07-06-2023 02:21 PM
Nu am inteles... L-ai lasat la magazinul care e in apropierea ta si ti s-a spus ca nu se poate rezolva acolo, dar ti-au umblat in telefon? Sau ti s-a spus ca trebuie dus de unde a fost cumparat?
la 07-06-2023 05:08 PM
L-am lasat in magazin in orasul in care locuiesc eu, iar problema inlocuire/rambursare se poate rezolva doar in magazinul respectiv de catre titularul contractului, persoana ce locuieste in alt judet.S-a umblat in telefon, sunt semne fizice ca s-a facut asta.Folia de protectie a ecranului este sparta, semn ca telefonul nu a fost manipulat intr-un mod corespunzator
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor