anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Corecție pe minus euro Orange Customer Voice

sorinp82
Junior entuziast
Are cineva idee de ce se pot corecta pe minus eurocenții câștigați în urma completării unui sondaj în Customer Voice Orange? Mulțumesc!
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Salut, sorinp82! Colegii mei ți-au pus înapoi și de data aceasta recompensa. Ți-am trimis și un e-mail (privat) cu mai multe detalii și recomanări referitoare la situația ta.

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, sorinp82. Îi vom întreba pe colegi și revenim.

DanielaH
Moderator
Sorin, pentru a verifica împreună cu colegii noștri situația semnalată de tine avem nevoie de mai multe detalii. În acest sens ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

sorinp82
Junior entuziast
Mulțumesc mult, @DanielaH.

DanielaH
Moderator
Salut, sorinp82! Colegii ne-au confirmat că au făcut corecția și au realimentat contul cu recompensa care a fost retrasă. Este totul în regulă, da?

sorinp82
Junior entuziast
Bună ziua, este a doua oară când mi se face o corecție pe minus, chiar nu mai înțeleg... ieri mi s-au retras 0,50 EUR din recompense - cum mi se pot restitui? Prima corecție am reprimit-o, era vorba de 0,30 EUR. Mulțumesc anticipat!

DanielaH
Moderator
Salut, sorinp82! Colegii mei ți-au pus înapoi și de data aceasta recompensa. Ți-am trimis și un e-mail (privat) cu mai multe detalii și recomanări referitoare la situația ta.

sorinp82
Junior entuziast
Mulțumesc frumos pentru ajutor și recomandări, voi ține cont de ele, chiar dacă am exact așa am și procedat până acum.

misulik
Junior entuziast
mie nu îmi dau recompensele.. am cel puțin doua sondaje de la care nu am primit nimic

sorinp82
Junior entuziast

Bună seara, recompensele nu se alocă în timp real, verificați ulterior contul.

sorinp82
Junior entuziast

Bună seara, deși sunt ferm convins că am completat corect și complet chestionarele din Customer Voice, am primit în urma unui chestionar completat 0,90 EUR, după care la ceva vreme am primit o corecție pe minus. Consider că acest lucru nu este corect, deoarece am completat complet.  Dacă ceva este în neregulă în timpul completării unui chestionar, vă rog anunțați în cadrul completării, ci nu retrageți apoi recompensa primită. Păi eu stau 40 de minute să completez chestionarul, apoi primesc recompensa, apoi mi se anulează!?  Vă rog să găsiți urgent o rezolvare, mulțumesc anticipat.