anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Plângeri

Bianca11
Junior

Buna ziua cine îmi  poate spune de ce se fac  angajează  oameni incompetenții  .Am mers  la Orange în Arad la magazinul Orange care este pe BULEVARDUL REVOLUTIE  lângă fostul CINEMATOGRAFUL    DACIA .

SA îmi  fac UN  abonament  și ii spun unei angajate pe nume ALINA  că  vreau UN abonament   si ii spun de 2 sau de 3 ori acelasi lucru  că  vreau Un abonament și totul a fost OK  .Pana acum în data de 27 când a venit factura și am văzut  că  a făcut 2 abonamente .vi se pare corect . SĂ  mergi pentru  UN  Abonament și sa nu te bage în seama și sa facă cum vrea ea  . Și acum nici nu mai răspunde la telefon  sa îmi explice  de ce a făcut 2 Abonamente . La căt de bun a fost ORANGE   la început  atât  de slab este acum 

21 Răspunsuri 21

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Bună @Bianca11. Pe factura primită apar 2 (două) numere de telefon sau două perioade de facturare? Te rog să mai analizezi factura primită și să confirmi acest aspect, pentru că sigur ai primit o factură cu doă perioade de facturare: o perioadă de la activarea abonamentului până la data facturării (PRORATA) + o perioadă de lună întreagă aferentă iulie (care se plătește în avans).   

Nu este vorba de perioada . Și știu ce vorbesc  am abonamentul de 14 sau 15 ani    și am avut deja doua abonamente cu 2 numere de telefon și cu cel pe care la m făcut acum trebuia sa fie 3 numere de telefon  și ele sunt 4  numere  . 

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

Ar fi trebuit să apară distinct fiecare pe contractul nou întocmit. Nu îmi dau seama cum a fost trecut unul dar apar două abonamente. Pe contractul semnat apare un singur abonament sau apar două abonamente ca NOU ÎNTOCMITE? Pe de altă parte, contractul a fost oferit spre parcurgere înaintea semnării acestuia de către tine?

Bună ziua deci  înainte de problema am avut 2 abonamente adică 2 facturi .și acuma mi a făcut încă  2 abonamente și la astea 2 facturi și total sunt 4 abonamente da. Asa bun . Și eu pe lângă primele 2 abonamente am mai vrut 1 abonament și la el O factură  . Și total sunt 3 abonamente  . Da . Dar DOMNIȘOARA  ALINA  a mai pus UN  abonament de la ea din putere . Dar am reușit sa rezolv și rezilierea la UN abonament  din cele 4 .dar trebuie sa plătesc  eu greșeala  Ei și ma costa 21 lei .

MCostel
Cunoscător

Buna,

Ai citit contractul înainte să-l semnezi?

Eu când semnez citesc contractul chiar dacă agentul se supără și spune că sunt chestiuni generale tipice fiecărui contract.

Odată ce ai semnat și a trecut o luna din momentul încheierii contractului nu prea sunt multe lucruri de făcut.

Încearcă să contactezi Orange și poate reușești să obții o renegociere sau o reducere.

Nu l am citit ca mai nou se face digital . Îl trimite pe email . DAR am rezolvat  acum vad ce am rezolvat la factura din 26 a luni 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci, dacă zici că ai cerut să faci un abonament și ți s-au încheiat 2.

Te sfătuiesc să mergi înapoi și să iei legătura cu persoana respectivă. Dacă nu poți, le faci o sesizare din secțiunea Contact și ceri închiderea unuia dintre ele, povestind ce s-a întâmplat:

https://www.orange.ro/contact/

Este Orange Shop sau alt fel de magazin?

 

GreenArrow
Explorator entuziast

Și in Orange Shop se fac astfel de practici, sunt pățit și stiu ce vorbesc, noroc ca am tras un ochi pe contract și am văzut un fun 6 în plus deși eu am vrut sa fac o simpla prelungire de contract 🤣.

Bine)înțeles ca doamna a spus ca din greseala și când i-am spus sa lase vrăjeală ca știu ca nu a fost nici o greșeală aceasta a înghițit în sec 🤣

Asa își fac și ei un plus la salar și asa își pierd și clienți  cei vechi și cei noi care vreau produse de la ei 

In care magazin sa întâmplat acest lucru?

Sa fiu atent și eu.

GreenArrow
Explorator entuziast

Orange Shop din vivo

Bun, eu merg in Orange shopul din city park .🙂

 

Arad 

Arad