la 09-12-2022 07:59 PM - editat ultima oară la 12-12-2022 09:15 AM de DanielaH
Salutare
Care e termenul prin care Orange trebuie sa raspunda la o reclamatie scrisa (email), contractual?
09-12-2022 08:23 PM - editat 09-12-2022 08:24 PM
Salutare!
Am văzut că diferă de la caz la caz. Eu am primit termen și 3 zile și 9 zile, etc. Depinde de problema expusă, cel mai probabil. Te sfătuiesc să o depui din secțiunea Contact și primești automat pe email număr de înregistrare și termenul de rezolvare.
O poți depune de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Mai jos scrie ,,Trimite-ne un mesaj" și acolo completezi toate câmpurile, alegând secțiunea care ți se potrivește.
Succes!
la 10-12-2022 05:05 AM
Nu merge, ca nu pot alege, motivul pt care ii contactez, ca sunt inactive pt selectie. Drept urmare nu pot trimite solicitarea. Am trimis email pe serviciul.clienti@orange.ro
la 10-12-2022 08:00 AM
Maxim 30 de zile, dar practic mult mai puțin.
Am avut doua reclamații în decurs de o săptămână, la una am primit răspuns în câteva ore, la adoua am primit răspunsul ieri (o săptămână).
la 10-12-2022 07:31 PM
Alegi ,,Altele" sau ceva de genul.
la 09-12-2022 08:31 PM
Salut @Plutonius , ai facut deja o sesizare sau urmează sa faci?
la 10-12-2022 05:00 AM
Salut
Am facut in 28 noiembrie atat pe chat cat si pe emailul serviciul.clienti@orange.ro
la 10-12-2022 07:20 PM
Cred ca depinde de cat de ocupati sunt consultantii in aceasta perioada. Poti vedea statutul reclamatiei tale in MyOrange, din sectiunea Asistenta. Daca vezi ca nu te contacteaza nimeni, poti apela serviciul clienti la numarul 300.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor