anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

VECHIME 26 ANI, VÂRSTA 76 ANI !

C_T_
Junior

PLĂȚI : 08.2022=19,98 LEI,09.2022=20,61 LEI,10.2022=21,28 LEI,11.2022=23,88 LEI,12.2022=

28,35 LEI,01.2023=25,12 LEI,02.2023=45,01 LEI,03.2023 =46,01 LEI .SEMNAL SLAB,NU AM FOLOSIT 

INTERNETUL,REȚELE EUROPENE,ROAMING,DOAR TELEFOANE, AM RUGAT REDUCERI ....

NU SE POATE ! ALTĂ DATĂ CÂND SA PRELUNGIT CONTRACTUL SA REDUS ! SA PUTUT !

MULȚUMESC CELOR CE VOR FI BINEVOITORI !

1 Soluţie acceptată‚

CÂND SA ÎNCHEIAT UN CONTRACT, AM STABILIT CE VREAU, ȘI NU AM SPUS CĂ VREAU ȘI CEAPĂ SAU CARTOFI ,FĂRĂ SĂ FIU ÎNTREBAT . SĂ VĂ FIE CLAR CĂ VOI NU ȘTIU CU CINE ȚINE-ȚI, DAR BANI NOȘTRI IES DIN ROMÂNIA FĂRĂ ACORDUL MEU ! AM ROBOTIZAT  PENTRU A STA CA TÂMPUL SĂ NE RĂSPUNDĂ CINEVA ! ROBOȚII ȘTIU RĂSPUNS CU DA SAU NU ,LA 3 ÎNTREBĂRI FIXE ȘI TU STAI CA TÂMPITUL DE AMBELE SEXE ! MULȚUMESC PENTRU STRĂDUINȚĂ !

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Pololică
#StarMember

Salutare!

Deci a crescut suma de plata, dar facturile si contractul au fost verificate? Nu o sa ma numar printre cei binevoitori deoarece inteleg ca te-ai uitat doar la sume, nu si la continut. Este irelevant ca nu consumi, atat timp cat serviciile facturate sunt conforme cu contractul.

Decizia de a continua ceea ce nu poti folosi la capacitate optime este la tine, nu la Orange, comunitate sau oricine altcineva.

PS: verifica sa vezi ce promotii ai avut si s-au terminat in perioada asta (si inteleg ca s-a intamplat in ianuarie, deci verifica factura de atunci si compara cu contractul).

Vio73
#StarMember

Salutare!

Trebuie urmărită factura detaliată, nu doar costurile, care pot proveni de la reduceri promoționale, de la terminarea perioadei contractuale, etc.

Din păcate, da, nu țin cont de vechime. Dar depinde și cui te adresezi, ca să obții ceva mai ok. Te sfătuiesc să le faci o sesizare din secțiunea Contact: https://www.orange.ro/contact/

Dacă ai un singur serviciu, nu știu ce rezultate vei obține, dar trebuie să încerci!

Baftă multă!

 

CÂND SA ÎNCHEIAT UN CONTRACT, AM STABILIT CE VREAU, ȘI NU AM SPUS CĂ VREAU ȘI CEAPĂ SAU CARTOFI ,FĂRĂ SĂ FIU ÎNTREBAT . SĂ VĂ FIE CLAR CĂ VOI NU ȘTIU CU CINE ȚINE-ȚI, DAR BANI NOȘTRI IES DIN ROMÂNIA FĂRĂ ACORDUL MEU ! AM ROBOTIZAT  PENTRU A STA CA TÂMPUL SĂ NE RĂSPUNDĂ CINEVA ! ROBOȚII ȘTIU RĂSPUNS CU DA SAU NU ,LA 3 ÎNTREBĂRI FIXE ȘI TU STAI CA TÂMPITUL DE AMBELE SEXE ! MULȚUMESC PENTRU STRĂDUINȚĂ !

Sa stii ca noi nu tinem cu nimeni, doar ca aruncatul cu noroi nu e ceea ce dorim (nici pentru clienti, nici pentru Orange).

PS: cand Orange mi-a marit abonamentele (si am avut 3), am ramas doar la Orange Money (imi este mai util daca vreau sa platesc in alta valuta si sa am un card pentru platile online). Si banii ies din tara la acordul celui care ii are (cumperi de la taran o rosie si doi cartofi, la tine raman rosia si cartofii, iar la tara raman banii si va face ce vrea cu ei, asa cum tu faci ce vrei cu ce ai cumparat). Nici mie nu-mi convine ca taxele si impozitele sa plece catre alte zari, dar obligatia mea (de plata) se termina in ... momentul platii si nu mai pot decide asupra lor.

Din păcate, ăsta este trendul, să se folosească roboți, pentru că e mai ieftin așa. Iar cu banii iesiți din țară, trebuie să știi că asta fac toate multinaționalele. Nu că am vreo problemă cu cineva, dar dacă sunt în țară, la ce ne ajută pe noi? Că tot aud placa asta rămasă din vremurile apuse! Eu îmi amintesc destul de bine ce se întâmpla atunci și chiar nu vreau să mai experimentez. Sigur, nu e bine nici acum, dar lucrurile se mai pot regla. De scumpit se vor scumpi oricum tot și toate, indiferent ce vom face noi, pentru că nu e problemă doar la Orange, ci generală și nu sunt mânăstire ( nici mănăstirea nu face excepție).

mihai_13
Maestru

am invatat de mult  timp ca un "om" il poti citi si poti intelege daca are ceva in cap sau nu are si prin felul lui de a se exprima in scris  (pentru  prieteni mei de pe Comunitate -sunt indivizi care nu inteleg nimic din ce le explici-nu va bateti capu" cu ei)