la 13-01-2023 09:24 AM
Daca nu reusesc sa vad nicicum valabilitatea abonamentului (am incercat toate variantele ) inseamna ca a expirat ?
13-01-2023 09:33 AM - editat 13-01-2023 10:04 AM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Abonamentele nu prea expira. Ceea ce expira este perioada minima contractuala. Dupa care, abonamentele se prelungesc tacit cu cate o luna. Deci, daca nu ceri tu rezilierea in mod explicit, vor merge inainte.
Cu toate astea, daca esti administratorul abonamentului respectiv, ar trebui sa poti vedea vechimea fiecarui serviciu aici.
la 13-01-2023 09:56 AM
Cum am spus mai sus, nu reusesc nicicum. Imi scrie : Vezi detaliile si istoricul numarului tau Orange. Atat. Sau a expirat perioada contractuala. Nu se poate reinnoi abonamentul tacit. E ilegal.Trebuie acordul meu.
13-01-2023 10:01 AM - editat 13-01-2023 10:23 AM
Ti-ai dat acordul in momentul semnarii contractului. Niciun abonament nu se opreste automat dupa expirarea perioadei minime contractuale. 🙂 Am editat raspunsul de mai sus inlocuind cuvantul "reinnoiesc" cu "prelungesc". Sper ca e mai clar asa. Ideea si rezultatul final raman aceleasi.
Oricum, pentru problema ta, iti recomand un apel la 300 sau 0374 300 300 (din orice retea) pentru mai multe detalii si eventual rezolvarea problemei. De asemenea, daca esti client Orange Romania (nu OROC), ai la dispozitie si chat-ul Djingo.
Noi, cei de aici din Comunitate, suntem in mare parte clienti ca si tine. Deci, din pacate, nu putem sa te ajutam punctual cu modificari pe cont.
13-01-2023 12:15 PM - editat 13-01-2023 12:16 PM
Adis, dupa cum ti-au scris si colegii, dupa terminarea celor 12 sai 24 luni contractuale, abonamentul merge in continuare, pana cand zici tu stop sau modifici abonamentul. Dupa expirarea perioadei minim contractuale, poti renunta oricand la abonament, fara griji.
Ai aici detalii despre cum poți afla perioada contractuală a abonamentului tău.
la 16-01-2023 11:36 AM
@adis, zici că scrie că a expirat perioada contractuala? Înseamnă că ești în afara perioadei contractuale, dar nu că a expirat abonamentul, el funcționează până renunți tu la el, dar ești liber de contract, ca la fotbaliști, adică, dacă vrei, poți pleca fără sa plătești "penalizări" sau poți negocia un nou contract la aceeași "echipă", mai avantajos pentru tine.
la 13-01-2023 10:27 AM
Un contract este valabil nelimitat, cu exceptia cazului in care este specificat in mod explicit acest lucru (o sinteza din Codul Civil privind contractele).
Contractele de abonament sunt pe o perioada minima (1/6/12/24 luni) si se prelungesc tacit cu cate o luna de facturare pana una din parti decide rezilierea (sinteza din contractul cu orange)
Probabil te referi la perioada minima. Daca intri in MyOrange, ar trebui sa vezi la resurse datele contractului (data activarii, data ultimei prelungiri (daca exista), data la care pot lua un telefon subventionat (minim 18 luni de la ultima achizitie) si data la care expira perioada minima contractuala (perioada in care, daca ai primit reduceri si reziliezi
la 13-01-2023 12:59 PM
@adis, poți atașa, te rog, un screenshot din My Orange utillizând link-ul furnizat de arsradu? Acolo (în secțiunea Sumar - Abonamentul meu) ar trebui să apară data expirării abonamentului.
la 16-01-2023 08:36 AM
Nu apare nicaieri in sumar abonamentul meu.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor