Unde a dispărut creditul PrePay?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2023 10:30 AM - editat ultima oară la 24-04-2023 10:09 AM de DanielaH
Am încărcat miercuri o cartelă PrePay de pe abonament unde a dispărut creditul?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2023 11:59 AM
Salutare!
Să nu fi încărcat direct cu credit, pentru că se duce imediat. Poți intra pe chat Djingo în legătură cu un consultant, care să te ajute cu mai multe informații.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2023 12:42 PM
Exact. Daca ai incercat cu credit, si nu ai activat si o optiune pe baza lui, acel credit se va consuma extrem de repede.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2023 02:47 PM
@AUREL_MARIAN: Înțeleg că ai primit creditul, dar pentru că nu a fost activată nici o extraopțiune, după nici 4 zile s-a topit. Corect? Poți vedea o confirmare a procesului de evaporare al creditului respectiv în contul tău MyOrange, la detalii convorbiri, dar te poți convinge dacă mai ai resurse pe cont verificând același MyOrange. Altfel un simplu apel la 333 sau *100# îți va confirma evaporarea creditului neconvertit în extraopțiune.
Pentru o primă lecție, merită efectuată o reîncărcare cu resurse (extraopțiune), de minim5€, și vei fi relaxat o lună întreagă. Succes.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2023 10:52 AM - editat ultima oară la 24-04-2023 08:10 AM de DanielaH
Mi-am reîncărcat cartela prin my orange, suma a fost retrasa din cont dar opțiunea nu s a activat
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2023 12:44 PM
Salut,
Ai incarcat direct cu optiune, sau cu credit? Poti verifica ce mesaj primesti cand suni la 333 (sau *133#)? Cum ai activat optiunea? Poti activa/reactiva o optiune si din aplicatia/contul My Orange, si de la *100#.
Te asteptam cu mai multe detalii.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2023 12:56 PM
Salut! @AUREL_MARIAN uneori, suma apare ca retrasă, dar ea este blocată o perioada din contul tău și este la dispoziția Orange, care o va retrage la un moment dat. Probabil că va dura o perioada, as zice maxim 1-2 ore până situația se va rezolva.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-04-2023 01:46 PM
@AUREL_MARIAN: dublarea întrebărilor nu produce soluții mai rapide. Axează-te pe primul topic deschis. Numai bine.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-04-2023 10:11 AM
@AUREL_MARIAN, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii. Ai făcut reîncărcare cu credit sau cu opțiune?
P.S. am unit noi cele 2 thread-uri deschise de tine pentru a nu avea întrebări dublate
