la 06-07-2023 03:03 PM - editat ultima oară la 07-07-2023 12:37 PM de DanielaH
Detin un abonament de 18 ani la care am facut prelungire cu achizitie telefon (inca sper sa-l primesc) si o cartela prepay (din ianuarie 2023) pe care am luat hotararea s-o trec pe abonament. Din ce am inteles,ambele nr vor genera puncte Thank you in acelasi cont,iar nr prepay trecut pe abonament,ar fi eligibil pentru achizite telefon la anul! As dori sa stiu daca in cazul in care nu voi avea 12 luni implinite (doar 11),se poate face ceva ca sa achizitionez telefon la anul? Ideea e ca ma intereseaza o singura marca si doar in perioada in care intra la precomanda.Din experienta de pana acum,cu achizitie din 2 in 2 ani,ele au aparut fie in iunie,iulie,sau chiar august.
Am facut solicitarea pe 22 iunie,abia ieri am fost sunat si abia pe 20 iulie am inteles ca va incepe perioada de abonament,ceea ce inseamna ca am pierdut o luna iar noul abonament ar fi eligibil pentru achizite telefon pe 20 iulie 2024. Judecand dupa faptul ca Xperia 1 V a fost la precomanda intre 7 iunie si 3 iulie,daca s-ar pastra acelasi interval si la anul,pot spune ca am facut abonament degeaba! M-am gandit la solutia asta din moment ce am devenit tot mai nemultumit de ofertele Orange si am zis ca mai rezolv din nemultumiri cu un al doilea abonament,insa e posibil ca pentru o luna diferenta,sa am parte iar de nervi si nemultumiri,sau dupa 19 ani de abonament cu un nr,11 luni cu al doilea,cleint Orange Money si sper eu si viitor client Fibra 2000 (ca a trecut peste 1 an de cand tot cer si sper sa ajunga si la mine),sa gasesc intelegere?
Desi in 2021 am facut prelungirea in august,in 2023 am facut prelungirea la final de iunie,deci nu dupa 24 de luni! Poate fi asa si in cazul noului abonament?
la 07-07-2023 12:14 PM
Salut!
Pentru ca un cont sa fie eligibil in vederea de achizitie a unui telefon este necesar ca de la data ultimei fidelizari pe abonament sa treaca 18 luni. Asadar, abia dupa ce trece aceasta perioada poti achizitiona telefonul dorit.
la 06-07-2023 03:41 PM
Salut,
Poti solicita modificari ale abonamentului dupa 18 luni din cele 24. 🙂
la 06-07-2023 03:52 PM
Modificiari in sensul de marire,se pot face oricand! Pe mine ma intereseaza strict achizitia telefonului. Am facut abonament degeaba,pentru ca Orange se misca mai greu decat un melc chiar si cand e vorba de incasat bani,sau pot fi si ei draguti cand e vorba de clineti vechi si seriosi?
la 06-07-2023 04:03 PM
Din cate stiu eu....si se poate sa gresesc, inclusiv prelungirile inainte de termen (cu sau fara achizitie de telefon) se pot face tot in ultimele 6 luni de abonament (deci tot dupa 18 luni). Asa stiam eu. Acuma, daca gresesc, imi cer scuze. Intentia nu e de a te induce in eroare. Doar ca eu asa stiu... E posibil sa existe si exceptii de la regula asta.
la 07-07-2023 12:14 PM
Salut!
Pentru ca un cont sa fie eligibil in vederea de achizitie a unui telefon este necesar ca de la data ultimei fidelizari pe abonament sa treaca 18 luni. Asadar, abia dupa ce trece aceasta perioada poti achizitiona telefonul dorit.
la 07-07-2023 12:44 PM
Pai este vorba de abonament nou,pe o cartel prepay activata la kunatatea lui ianuarie! Eu stiu ca la 12 luni de abonament se poate face achizitie de telefon,iar intrebarea mea e daca Orange poate face o exceptie sa fac la 11 luni pentru un clunet ca mine,cu 2 abonamente si Orange Money! Oricum am impresia ca mai multi nervi imi fac si ca la anul o sa trebuiasca sa inchid abonamentul,sau mai bine ma razgandesc in astea 14 zile! Oricum,totul devine imposibil cu Orange
07-07-2023 01:22 PM - editat 07-07-2023 01:22 PM
Ok, si daca nu se vrea achizitie de telefon, se poate modifica oricand abonamentul? Sau se aplica aceeasi regula (min 18 luni) indiferent de caz? Doar de confirmare.
la 07-07-2023 04:32 PM
Sa-l faci mai scump poti oricand,nu trebuie sa cumperi nimic si nici sa astepti sa treaca un anumit numar de luni!
la 07-07-2023 01:25 PM
Deja e si solutie? Pai daca e asa inseamna ca voi nici nu stiti sa comunicati telefonic.Eu nu am auzit de 18 luni sau de ceva de genul.In cazul asta nu mai fac nici un abonament.Daca nu va pasa de abonati,atunci de ce mi-ar pasa mie de voi? Si asa de 2 luni numai probleme mi-ati facut pe banii mei!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor