la 25-07-2020 11:06 AM
la 25-07-2020 11:27 AM
la 25-07-2020 12:27 PM
la 25-07-2020 01:52 PM
la 25-07-2020 06:44 PM
la 25-07-2020 07:39 PM
la 25-07-2020 08:35 PM
la 27-07-2020 03:00 PM
la 27-07-2020 03:38 PM
la 27-07-2020 03:44 PM
la 29-07-2020 12:04 PM
la 03-08-2020 03:34 PM
la 03-08-2020 03:48 PM
la 04-08-2020 04:55 AM
la 06-07-2023 03:36 PM
Am sold cu minus în contul Orange, dar nimeni de la orange nu vrea să informeze de unde sunt banii, sau chiar nu știu de unde sunt.
Am făcut solicitare sa mi-i returneze daca tot sunt cu minus:
- conform unei domnișoare de pe chat care mi a dat procedura
- după mailul către plăti, mi se cer mie documente bancare din contul meu bancar care sa justifice banii cu minus de la ei.
Oare la ce nivel de incompetenta, lipsa de transparență, lipsa comunicare între departamente au ajuns? Ce treabă are contul meu privat bancar cu banii și sumele gestionate de ei?
- După mai primesc un mail că trebuie să aștept până se finalizează rezilierea ultimelor 2 abonamente TV și Net.
Iarăși nici o informație în plus, nimic care să mă lămurească. Zici că e pușcărie. Noi că ai clienți nu avem nici un drept, ei nu au nici o obligație. Să aștept pâna când și de ce?
- și la urma mai primesc un mail că trebuie să predau echipamentele in urma rezilierii.
La fel de varza și de incompetenți sunt încât nu au putut verifica faptul că eu am predat deja echipamentele și am reziliat.
Felicitări ORANGE rețeaua nr.1 la 5G + , aproape nicăieri daca stam bine sa analizăm harta, cei mai incompetenți la servicii clienți, informare clienți, transparență clienți și rezolvarea problemelor clientilor.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor