la 12-12-2024 11:50 AM
Buna ziua!
Întâmpin o problemă: vreau „să trec” la abonament, de pe o cartelă Pre Pay, dar în momentul în care introduc nr de telefon pentru care doresc această schimbare, îmi apare mesajul „Numărul introdus nu este eligibil pentru acest tip de tranzacție. Te rugăm să introduci un alt număr”.
A mai pățit cineva? Cum s-a rezolvat problema?
12-12-2024 01:10 PM - editat 12-12-2024 01:10 PM
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Am rezolvat problema după un telefon în call-center. Problema era faptul că respectiva cartelă Pre Pay, fiind mai puțin utilizată, am uitat să o și reîncarc. După ce am reîncărcat-o cu suma minimă, a devenit activă și am putut face trecerea la abonament.
la 12-12-2024 12:01 PM
Salutare!
De cand ai numarul de prepay si ce abonament doresti sa contratezi? Din cate stiu, trecerea de la prepay la abonament necesita o vechime minima (3 sau 6 luni) pe prepay. Daca ai luat o cartela in utlimile 2 luni, s-ar putea de aici sa fie problema.
Varianta (in cazul in care numarul este prea nou si nu l-ai folosit cine stie ce) este sa faci abonament pe numar nou si sa-l tragi pe dreapta pe cel existent.
12-12-2024 12:29 PM - editat 12-12-2024 02:32 PM
la 12-12-2024 02:12 PM
Eu am trecut pe abonament un prepay care avea 10 zile vechime, și am trecut pe un smart 15 la 7,5 euro.
la 12-12-2024 12:39 PM
Salutare!
Dacă nu poți , din diverse motive, să o faci online, atunci mergi la un magazin Orange și rezolvi relativ repede problema.
Baftă!
12-12-2024 01:10 PM - editat 12-12-2024 01:10 PM
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Am rezolvat problema după un telefon în call-center. Problema era faptul că respectiva cartelă Pre Pay, fiind mai puțin utilizată, am uitat să o și reîncarc. După ce am reîncărcat-o cu suma minimă, a devenit activă și am putut face trecerea la abonament.
la 12-12-2024 01:18 PM
@VladCVG, bun venit în Comunitate!
Ne bucurăm că ai rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu confirmarea.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori aflați în aceeași situație.
Te mai așteptăm.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor