- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-05-2024 07:15 AM
Salut, comunitate!
Ma poate indruma cineva cu e-mailul din attach legat de portare? Nu gasesc in aplicatie pe nicaieri posibilitatea alegerii datei si orei de portare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-05-2024 10:19 AM
Salut, @Tkn ,
Ai reușit să finalizezi procesul de portare? Pentru a alege intervalele de timp trebuie să accesezi varianta web a Magazinului Online, iar în cazul în care, timp de 3 zile nu completezi intervalele în care să se efectueze portarea, aceasta se va anula.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-05-2024 07:05 AM
Salut! Dupa discutia cu cei de la Orange se va relua procesul de portare.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-05-2024 07:06 AM
Probabil că ceva nu a funcționat!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 07-05-2024 10:19 AM
Salut, @Tkn ,
Ai reușit să finalizezi procesul de portare? Pentru a alege intervalele de timp trebuie să accesezi varianta web a Magazinului Online, iar în cazul în care, timp de 3 zile nu completezi intervalele în care să se efectueze portarea, aceasta se va anula.
