anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Telefon furat - cost suplimentar de 600 de euro

Anne-123
Începător

Salut, mi-a fost furat telefonul și nu am avut cum sa anunț la orange abia după o zi. Am cost suplimentar de 600 de euro, vi s a întâmplat cumva? Dacă da cum ați rezolvat situația? 
Tin sa zic ca cei de la orange nu îmi răspund la mail și la telefon îmi spun sa contactez pe mail 

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember

Salut,

Pe chat-ul Djingo ai incercat cumva? Daca esti clienta Orange Romania (nu Telekom Fix/OROC) ar trebui sa poti lua legatura cu un operator. Pentru transfer, poti sa scrii “transfer operator”.

Problema e ca in cazul asta, nu poti dovedi ca acel cost suplimentar nu a fost facut de tine. Asta e problema cea mai mare. Daca ajungi la o varianta de compromis cu Orange, asta e partea a doua. Dar…primul lucru era sa blochezi numarul.

Asta se poate face foarte usor de pe orice numar Orange, folosind meniul *100#.

Ai aici si alte metode ce pot fi folosite pentru blocarea unui numar in caz de furt/pierdere, tocmai pentru a preveni costul suplimentar.

Deci, daca nu ai deja blocat numarul, incearca sa faci intai asta. Apoi, ia legatura cu un consultant pentru costul suplimentar.

Client Orange

delfinas
#StarMember

Anne, îmi pare rău de situația ta, dar, cum spunea și Radu, e greu sa dovedești că de ieri e pierdut telefonul și că nu tu ai făcut costul suplimentar. Și, din cate știu, Orange la un anumit extracost, oprește serviciul pe acel număr, 600 de euro mi se pare o sumă prea mare.

mihai_13
Maestru

Anne  - din pacate  trebuie sa platesti  - Orange a prestat serviciile 

Acum interesant ar fi sa ne spui ;  daca  ai pierdut telefonul in tara  si cum si cand ai aflat costul suplimentar 😉 - da-ne mai multe detalii  ca ceva este "putred" 

in Italia mi s-a furat telefonul și după ce am ajuns in țara și mi a recuperat numărul de telefon am primit mesaj de la orange in legătura cu costul suplimentar. Update costul e de 900 de euro, iar orange nu poate sa facă nimic in legătura cu asta 

cred ca au trecut cateva zile  zile  pana sa raportezi pierderea simului  -  neglijenta asta te costa din pacate 

Nu draga Mihai, nu e vorba de neglijența aici, ci de faptul ca orange are politici absurde in legătura cu declararea telefonului pierdut. Doar de dragul de a-ți demonstra ca nu a fost vorba de neglijența, eu am ajuns in data de 5 feb la 2 noaptea acasă și la ora 10 am fost prezenta la orange. Dar e ok sa ne dam cu părerea 😉 m-ai ajutat! Mulțumesc! 
PS: ca sa nu mai continuam discuția, am fost singura și nu am avut un alt dispozitiv de pe care sa anunț! 

sincer imi pare rau ca nu am putut sa-ti dau un raspuns care sa te satisfaca - daca dadeai toate informatiile complet cum ai dat acum  intelegem si"noi" mai bine... oricum de data asta sa parolezi simul ca sa nu mai ai probleme in caz ca pierzi telefonul(cred ca sfatul asta te ajuta) 🙂 

cred ca si Orange ar putea sa impuna o limita de consum dupa care sa opreasca serviciile pana la incuviintarea clientului ca stie depre costul suplimentar.