la 19-08-2025 11:33 AM
Salutare,
Am urmat procesul de portare online până în stadiul în care am selectat cele două perioade pentru portare și confirmat, urmând ca apoi să primesc un SMS plus mail cu un atașament în care specifică ca cerere de portare a fost trimisă către ANCOM.
Cu toate acestea, dacă accesez link-ul de monitorizare a cererii de portare apare ca netransmisă la status. Am vorbit în call center cu operatorii de acolo + trimis mesaj în chat-ul de support din aplicația orange și am primit un răspuns foarte neprofesional: “Poate o să se facă portarea, vezi dacă se realizează când ai selectat data și dacă nu sa reveniți la noi”.
Eu mă întreb cum pot să primesc un răspuns cu “poate??”, se poate realiza un ticket sau incident în sistem să se verifice dacă cererea de portare chiar a fost transmisă și unde a apărut problema pentru a rezolva pe viitor dar nu se întâmplă asta și toată sarcina pică pe spatele clientului.
A mai făcut cineva recent o portare? S-a întâmplat la fel legat acel status?
Mulțumesc!
la 19-08-2025 08:41 PM
Mulțumim de feedback. În general în primele 24ore abia se trimite cererea, de aceea confirmarea operatorului donor se primește abia după a doua zi lucrătoare, de la momentul cererii de portare. Dacă ceva nu era conform primeai din prima zi mesaj de refuz.
Urmează după ora stabilită din 21.08.2025 portarea și activarea treptată a serviciilor: primele sunt cele de voce, SMS, apoi date mobile. Vor fi necesare câteva sesiuni de "reporniri" ale telefonului în acel interval.
la 19-08-2025 11:48 AM
Salutare!
Le scrii din Chat Djingo și ceri transfer operator. Numai ei pot să-ți dea un răspuns concret, pentru că au acces la aceste date.
Baftă!
19-08-2025 11:56 AM - editat 19-08-2025 11:57 AM
@Andre6, bun venit în Comunitate!
Din ce rețea în ce rețea vrei să portezi? Când ai depus cererea de portare? Oferă-ne, te rog, mai multe detalii.
la 19-08-2025 01:13 PM
@Andre6: Ai ”urmat procesul de portare online”. Ar fi interesant de precizat: 1.Ai primit vreun mesaj SMS pe numărul care dorești să-l portezi, ca o confirmare a datei alese pentru portare? Dacă NU, atunci cred că trebuie să reiei cererea. 2.Numărul portat pe ce SIM va funcționa? Adică ai un SIM (eSIM) cu număr temporar care, după portare, să ”fie înlocuit cu” numărul portat? Dacă nu ai un SIM (eSIM) cu număr temporar, atunci e necesară reinițializarea procesului și obținerea unui SIM cu număr temporar. Motiv: Nu poți porta ceva.... în loc de ”nimic”.
Mai multe detalii despre procesul de portare și etapele necesar a fi parcurse regăsești aici: [Tutorial] 10 sfaturi (pași) de luat în considerare în cazul portării unui număr de telefon
19-08-2025 01:58 PM - editat 19-08-2025 02:00 PM
Bună ziua, mulțumesc pentru răspunsuri.
Cererea de portare a fost făcută ieri pentru data de 21, deoarece există limitarea de minimum 3 zile de la momentul solicitat.
Portarea se face din Vodafone în Orange prin intermediul unui SIM fizic cu număr temporar.
Din ce am înțeles, mesajul cu data și ora exactă a portarii se primește în ziua în care se realizează. De asemenea, am primit un mesaj cat și un mail de confirmare ca cererea a fost trimisă și un link către statusul cererii în care observ ca status Netransmisă.
la 19-08-2025 02:34 PM
Mulțumesc pentru detalii. Mesajul SMS cu momentul portării va fi cu cel puțin 24 de ore înainte de portare. Eperimentat și confirmat: este înainte de portare, nu în ziua portării. Iar după portare vei primi un mesaj de confirmare a portării.
De asemenea, de reținut: ”DURATA Procesului: În momentul completării cererii se poate alege intervalul de portare dorit, care poate fi de minim 3 (trei) zile lucrătoare de la momentul depunerii cererii de portare sau până la maxim 25 de zile lucrătoare”. Deci, cel mai devreme mâine, 20.08.2025, va trebui să primești confirmarea de acceptare a portării.
la 19-08-2025 03:53 PM
@Andre6, ne poți trimite în mesaj privat o captură de ecran cu mesajul/ e-mailul primit și numărul pe care vrei să-l portezi?
Ai cumva un număr de înregistrare al cererii de portare?
la 19-08-2025 07:51 PM
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri.
Am sunat din nou în call center și am vorbit cu o doamnă profesionistă, a verificat cererea în sistem și mi-a confirmat ca a fost trimisă către ANCOM.
Statusul văd ca s-a actualizat, probabil este o problemă în afișarea statusului pe site-ul Orange.
la 19-08-2025 08:41 PM
Mulțumim de feedback. În general în primele 24ore abia se trimite cererea, de aceea confirmarea operatorului donor se primește abia după a doua zi lucrătoare, de la momentul cererii de portare. Dacă ceva nu era conform primeai din prima zi mesaj de refuz.
Urmează după ora stabilită din 21.08.2025 portarea și activarea treptată a serviciilor: primele sunt cele de voce, SMS, apoi date mobile. Vor fi necesare câteva sesiuni de "reporniri" ale telefonului în acel interval.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor