la 25-06-2024 12:40 PM - editat ultima oară la 25-06-2024 01:05 PM de DanielaH
Buna tuturor ,as dori o informație deci sunt pe o comunitate Orange având abonament pe Orange și Vodafone,am primit restricție pe abonament Vodafone și nici numai pot suna la ei ,se vor aplica penalizări ? In care zile îmi vor închide abonamentul ? Am și telefon luat in rate la ei încă 400 de lei ?
la 25-06-2024 01:34 PM
Salutare!
Ca sa intelegem: ai un abonament (Vodafone) suspendat pentru neplata?
Raspunsurile ar fi asa:
Ca practica, stiu ca dupa 2 facturi (consecutive) neachitate se cam taie.
https://www.vodafone.ro/libs/documents/digital_asset/v680036.pdf
la 25-06-2024 12:57 PM
Salutare!
Este vorba despre servicii Orange sau Vodafone?
Dacă este vorba despre servicii Orange, poți să-i contactezi și fără telefon, astfel:
-din Chat Djingo (ceri transfer operator):https://www.orange.ro/servicii/chatbot/;
-din aplicația My Orange, de pe telefon : cele 3 puncte din dreapta jos (Altele)- Contact și Feedbeck- Scrie-ne și ceri asistentului virtual să te transfere la un operator;
- le scrii pe email, din secțiunea Contact (mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj), după care completezi câmpurile aferente:
https://www.orange.ro/contact/
Succes!
25-06-2024 01:06 PM - editat 25-06-2024 01:08 PM
Salut, @Rayo8! Te rog să ne ajuți cu mai multe informații. Personal reușesc destul de greu să înțeleg care este întrbarea ta. Să înțeleg că ai restricționat abonamentul de la Vodafone, pentru care mai aveai de la achitat rate de 400 ron?
Cu abonamentul de la Orange întâmpini probleme?
la 25-06-2024 11:08 PM
Vodafone și Orange îți dau 14 zile timp de amânare ,după asta primești restricție ,eu am un abonament prea mic la Orange sa nu îl pot plati
la 25-06-2024 01:25 PM
@Rayo8: Dacă îți este restricționat abonamentul Vodafone pentru neplată, iar abonamentul Orange este OK, atunci după ce plătești restanțele apelează-i la 0372.02.2222 și clarifică situația pentru o reactivare mai rapidă a serviciilor. Abonamentul nu se va închide chiar atât de repede, însă planul de rate se va derula mai departe, chiar dacă ar fi să închizi abonamentul respectiv.
Sfat: Dacă data de facturare nu este convenabilă aceasta se poate modifica printr-o simplă solicitare către Serviciul Clienți.
Te așteptăm cu mai multe detalii dacă te putem ajuta cu alte informații. Numai bine.
la 25-06-2024 11:09 PM
Nu știam că se poate sin rate plăti
la 26-06-2024 05:52 AM
Ai un.plan de rate și o sumă de achitat. În cazul rezilierii contractului cineva trebuie să plătească suma rămasă. Dar mai mult ca sigur vei fi obligat să plătești toată suma pentru o despărțire amiabilă.
la 25-06-2024 01:34 PM
Salutare!
Ca sa intelegem: ai un abonament (Vodafone) suspendat pentru neplata?
Raspunsurile ar fi asa:
Ca practica, stiu ca dupa 2 facturi (consecutive) neachitate se cam taie.
https://www.vodafone.ro/libs/documents/digital_asset/v680036.pdf
la 25-06-2024 01:54 PM
Am și prelungit cu 14 zile deja ,voi plati duminică desigur ,vream să știu dacă îl închid până pe 30 ?
la 25-06-2024 02:35 PM
Daca ai si amanare de plata, depinde care este noua data scadenta. Daca e pe 30 (prelungirea de plata) nu ar trebui sa fie probleme. Pana acum, Vodafone a respectat datele asumate (in special la amanarile de plata).
Totusi, penalizarile se calculeaza din prima zi de neplata, chiar daca este amanare de plata. Rugmanintea ar fi sa te incadrezi cu plata pana in ziua scadenta a amanarii. Nu garanteaza nimeni cat de repede isi pun in mers procedurile de inchidere contract (si implicit numar).
la 25-06-2024 03:38 PM
Pe 24 sa terminat și cele 14 zile -amanarea lui ,ideea e că am și telefon ,nu vreau sa pierd nici numarul
la 25-06-2024 03:40 PM
Cum adică 14 zile de la emitere dacă am avut 14 zile de amânare deja ? De când încep penalitățile ? De azi ? Ieri trebuia să o plătesc
la 25-06-2024 04:09 PM
Din experienta, de obicei se mai asteapta o zi suplimentar (dupa ultima zi de plata din amanare) pentru inceperea procedurii de inchidere.
la 25-06-2024 11:11 PM
Îți poate bloca telefonul ? Sa numai funcționeze ?
la 27-06-2024 09:15 AM
Teoretic da. Din ce am vazut pe net, Vodafone sunt singurii care trimit mesaj ca pot bloca aparatul in caz de neplata (cel putin la nivel de informare).
Ca un exemplu: in SUA, operatorul ATT (si cred ca si ceilalti, dar parca nu asa agresiv) "leaga" telefonul (aparatul) de numar (cartela SIM, care are o serie). Daca schimbi cartela din telefon (nu conteaza ca este tot de la ATT), telefonul (aparatul) primeste un mesaj prin care este informat ca se foloseste alt numar si se recomanda punerea numarului asociat, in caz contrar telefonul (cat si numarul cu care s-a asociat) putand fi blocate. Nu se intampla imediat, dar se intampla la cei care schimba des cartelele. Bine, si ofertele sunt altele (abonamente mari, cu discount de 1.000$ la telefon daca dai un telefon la schimb).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor