- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-09-2022 07:09 PM
Am un abonament nou, cu număr nou, Smart plus 20, cu reducerea promoțională doar online. Nu am avut posibilitatea să aleg eu nr nou de telefon.
Pot schimba numărul de telefon cu un altul ales de mine, daca e disponibil în rețeaua Orange?
Merci
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-09-2022 08:42 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-09-2022 07:28 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-09-2022 08:42 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-01-2023 01:42 PM
Exact atat mi-au cerut si mie 10€, dar am refuzat sa schimb numarul pentru ca nu imi permit sa cer un numar preferential. Nu au cum sa verifice daca un numar este liber sau nu asta a fost justificarea ceea ce este aberant. Trebuie sa aleg dintr-o lista de 5 sau 6 numere date la rand. O aberatie! M-am gandit ca fiind portat le este teama ca voi fugi la alt operator cu numarul minunat. Alta explicatie nu am.