anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere abonament Orange -- persoană juridică

eucontramea
Începător

Salutare oameni buni,

Am trimis o cere de reziliere contract - semnată - atât prin secțiunea contact - cât și pe adresa e email serviciu.clienți@orange.com, în data de 20.Nov.2022. Am primit un răspuns automat (ca urmare a cererii făcute în secțiunea contact), în care mi-a fost asignat un număr de înregistrare (188317637) și a fost menționat faptul că voi fi contactat în cel mult 2 zile lucrătoare.

Acest lucru nu s-a întâmplat, trecând 30 de zile de atunci - exact cât perioada mea de notificare aferentă rezilierii contractului. (Nu am fost contactat nici telefonic, nici pe email).

Nu mai sunt în perioada contractuală de foarte mult timp. Vreau să reziliez și să trec cele 3 numere aferente abonamentului în prepay (lucru menționat în cererea depusă de mine).

La 300 nu poți vorbi cu nimeni (robotul Geta - are grijă să nu îți ofere transferul către un operator); pe site nu există o secțiune dedicată închiderilor de abonament; mailul și cererea de reziliere mi-au fost ignorate. Ce-mi rămâne de făcut?? ANPC?

 

1 Soluţie acceptată‚

eucontramea
Începător

Îmi cer iertare pentru răspunsul meu întârziat.

Problema s-a rezolvat în felul următor: nu am apucat nici să sun nici să merg la Orange Shopp, ci -- pe data de 26.12.2022, dimineața, am primit SMS de la Orange pe toate cele 3 numere din cadrul abonamentului că voi fi trecut pe prepay >> mi s-a tăiat semnalul >> am dat repornire >> și am ajuns pe prepay cu o opțiune de 5 euro activată (totul în dimineața celei de-a 2 zi de Crăciun).

Peste alte 2 zile am primit factura pentru cele 3 opțiuni de 5 EUR pe care am achitat-o online. 

Personal cred că problema mea s-a rezolvat mulțumită @DanielaH - moderator - sau a altui coleg de pe forum - angajat Orange, care a făcut sesizare aferentă cererii mele depuse prin secțiunea contact. Cred că dacă nu aș fi postat situația mea pe forumul comunității -- problema mea nu ar fi fost rezolvată nici astăzi.

Vă mulțumesc frumos tuturor pentru răspunsuri și sfaturi @Vio73 @DanielaH @Pololică @And04 @delfinas . Cu siguranță le vor fi de folos și altor oameni care vor întâmpina aceeași problemă ca mine.

 

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai varianta să suni la 300, apoi formezi 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți povestește despre serviciile fixe. Ideea este să ai răbdare și să îți spună ce are de spus. Gia îți va cere ultimele 6 cifre din CNP și apoi te va pune în legătură cu un consultant, ceea ce-ți și dorești.

Sper să reușești!

Dacă nu, revino aici cu un mesaj.

Succes!

delfinas
#StarMember

Nu poți să mergi într-un magazin Orange? E cel mai sigur așa;!

And04
Senior

Salutare, @Vio73 

Poti incerca sa mergi intr-un Orange Shop sau incearca sa suni la 300 si sa tastezi 1-1-1-0 pentru a intra in call cu un operator.

Asteptam vesti.

Pololică
#StarMember

Nu-ti recomand ANPC. Vor rade cu lacrimi de tine. In contractul semnat, ce scrie la rezilieri? Administratorul de cont nu are un numar de telefon in contract?

DanielaH
Moderator

@eucontrameaai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

eucontramea
Începător

Îmi cer iertare pentru răspunsul meu întârziat.

Problema s-a rezolvat în felul următor: nu am apucat nici să sun nici să merg la Orange Shopp, ci -- pe data de 26.12.2022, dimineața, am primit SMS de la Orange pe toate cele 3 numere din cadrul abonamentului că voi fi trecut pe prepay >> mi s-a tăiat semnalul >> am dat repornire >> și am ajuns pe prepay cu o opțiune de 5 euro activată (totul în dimineața celei de-a 2 zi de Crăciun).

Peste alte 2 zile am primit factura pentru cele 3 opțiuni de 5 EUR pe care am achitat-o online. 

Personal cred că problema mea s-a rezolvat mulțumită @DanielaH - moderator - sau a altui coleg de pe forum - angajat Orange, care a făcut sesizare aferentă cererii mele depuse prin secțiunea contact. Cred că dacă nu aș fi postat situația mea pe forumul comunității -- problema mea nu ar fi fost rezolvată nici astăzi.

Vă mulțumesc frumos tuturor pentru răspunsuri și sfaturi @Vio73 @DanielaH @Pololică @And04 @delfinas . Cu siguranță le vor fi de folos și altor oameni care vor întâmpina aceeași problemă ca mine.

 

Cu plăcere!!!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Cu mare drag!