la 20-04-2023 10:59 AM - editat ultima oară la 17-07-2023 08:56 AM de DanielaH
Buna ziua!
In luna martie a.c. am portat numarul mamei din Vodafone in Orange (pe abonament) si de atunci exista momente in care numarul ei nu poate fi apelat de unele persoane. Am inteles ca ar fi vorba de o setare pe care mai trebuie sa o faca Vodafone, dar nu sunt sigura ca am inteles bine, ceva legat de actualizarea informatiilor de rutare. Poate fi legat si de optiunele VoLTE sau apel WIFI?
Multumesc!
la 20-04-2023 11:19 AM
Alexandra, bun venit in Comunitate!!!!
Eu zic sa te adresezi direct la Vodafone, sa rezolve ei din sistemul lor blocajul pe care il ai pe numarul mamei.
la 20-04-2023 11:44 AM
Salutare!
Cu siguranță e vreo bifă pe acolo care nu a fost deblocată. Și eu te sfătuiesc să le scrii celor de la Vodafone, dar poți să vorbești și la Orange. Au fost destule cazuri după portare când au fost probleme.
Baftă!
la 20-04-2023 12:21 PM
Buna Alexandra,
Foarte ciudat... Si eu sunt portat tot din Vodafone (pe prepay de data asta), si n-am avut niciodata problema asta. Cu toate astea, am mai intalnit in Comunitate oameni cu probleme similare, de la anumiti operatori.
Nu cred ca are legatura cu apelarea VoLTE sau VoWIFI. Dar...se poate testa foarte usor. 🙂 Dezactivezi VoLTE si/sau VoWIFI, se face un apel de test, vezi care e rezultatul, tragi concluziile. 🙂
Pentru orice eventualitate, daca varianta de mai sus nu are efect, iti recomand sa pui o intrebare eventual si la Orange sunand la 300 (sau 0374 300 300 din orice retea), sau luand legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo de aici (doar pentru clientii Orange Romania, nu si Orange Romania Communications).
la 20-04-2023 12:29 PM
Am vorbit cu agentul care a efectuat portarea. Mi-a spus ca in perioada aceasta au astfel de probleme. Mai verifica si el. Sper sa se rezolve.
Va multumesc tuturor pentru sfaturi 🤗
la 20-04-2023 12:46 PM
@alexandra_st : Bun venit în Comunitate. ”exista momente in care numarul ei nu poate fi apelat de unele persoane”: Dacă problema nu este permanentă și se produce aleator, atunci e o simplă problemă de semnal și conectivitate a aparatului la rețeaua Orange. Se mai întâmplă uneori să se piardă din semnal sau unele aparate să necesite reconectare pentru că altfel, deși apare că are semnal, aparatul este de fapt deconectat. Este o problemă hardware a telefonului la care nu prea ai ce să-i faci decât schimbându-l. Nu merită. Dar revin: aceasta doar dacă problema nu este permanentă.
Pentru alte detalii te așteptăm pe topic cu actualizări ale situației semnalate aici. Numai bine.
la 24-04-2023 10:31 AM
@alexandra_st, s-a rezolvat situația?
la 11-05-2023 04:27 PM
Feedback de la agentul care a efectuat portarea nu am. Am sunat la un nr scurt, 300 parca, si m-au sfatuit sa incerc sa bag cartela in alt telefon, ceea ce nu am facut. Mama nu s-a mai plans, dar inteleg ca a facut o intelegere cu persoanele care nu o puteau contacta sa o sune pe WhatsApp.
la 03-07-2023 03:23 PM
DanielaH, help! Problema persista. De la ultima interventie am fost din nou in magazin Orange, din nou agentul a spus ca in sistem nu se vede nicio problema, insa problema persista. Am sesizat, insa, ca exista o redirectionare activa, pe care nu o pot anula din telefon:
Practic, se redirectioneaza inainte de a nu raspunde. Se redirectioneaza direct. In aceasta situatie, ce sa fac? Ma duc in magazin sa cer inlocuirea cartelei?
Multumesc mult!
Alexandra
la 03-07-2023 03:30 PM
Sigur, încerc să te ajut. Voi ruga colegii de la departamentul tehnic să verifice situația ta. Trimite-mi, te rog, numărul de telefon în mesaj privat.
la 03-07-2023 04:03 PM
Buna!
Ar mai fi o varianta de luat in calcul (dupa ce vorbesti cu Daniela): resetarea setarilor de retea. De obicei rezolva problemele cu conectarea la reteaua mobila (sterge setarile de retea si le cere, din nou, de la operatorul de la care ai cartela SIM).
Varianta 2: un posibil bug (eroare) de Sistem de Operare si sunt si aici doua variante:
la 03-07-2023 05:37 PM
Multumesc mult, Pololica! Le incercam pe toate.
la 06-07-2023 08:48 AM
Alexandra, au mai fost probleme la primirea apelurilor?
la 16-07-2023 01:50 PM
Salut, DanielaH! Deocamdata nu pare sa mai fie nicio problema.
Multumesc mult pentru tot ajutorul.
Toate cele bune!
la 17-07-2023 08:57 AM
Super! Mă bucur! Mulțumim pentru confirmare!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor