anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Una scrie în contract, alta scrie pe factură

Costi_3
Junior
Pe data de 20.02.2020 am achiziționat un abonament Home Net 4G 12. Eu având deja un abonament de voce Orange Me 9 și un abonament World HD v4. La achiziția abonamentului de net 4G mi sa spus că voi beneficia de reducere de 2euro(TVA inclus) la abonamentul de internet achiziționat, de 2euro (TVA inclus) al abonamentul de voce, reducere lunară la taxa de abonament pentru abonamentul WORLD HD v4 și încă o reducere de 1euro(TVA inclus) pentru perioada contractuală de 24 de luni. Reducerea pentru abonamentul de voce (2euro TVA inclus) a fost aplicată, la abonamentul de net Home Net 4G 12 reducerea de (2euro TVA inclus) a fost aplicată, iar pentru abonamentul de tv WORLD HD v4 unde reducerea era de 100% a fost aplicată doar pe jumătate(50%) și reducerea de 1euro TVA inclus pentru perioada contractuală de 24 luni nu a fost aplicată. Toate aceste reduceri au fost scrise în contract dar au fost aplicate după bunul plac. Dacă suni la 300 ei nu te pot ajuta că nu au acces la contracte te trimit în magazinul unde ai făcut contractul, dacă te duci în magazin ei te sfătuiesc să suni la 300. Deci cu alte cuvinte te aruncă de la unui la alți, una scrie în contract alta se facturează. Această experiență m-a făcut să îmi schimb total părerea despre acest furnizor de servicii.
18 Răspunsuri 18

Costi_3
Junior
Am fost sunat de un operator pentru a lămuri situația. S-au făcut modificările specificate în contract. Se va factura cu minus pe următoarea factură sumele facturate în plus pe ultimile 2 facturi. Să sperăm că totul este ok. Dar asta voi vedea la emiterea următoarei facturi.

teacher_
#StarMember
Foarte bine, mă bucur că s-a rezolvat. Bănuiam că vei primi o reducere luna viitoare, daca s-a facturat ceva din greșeală..!

DanielaH
Moderator

@Costi, ne bucurăm că s-a rezolvat.

 

Te așteptăm cu feedback luna următoare, după emiterea facturii. Binențeles, până atunci, poți deschide o nouă discuție, iar ceilalți membri vor veni în ajutorul tău. Sau dacă îți dorești să îi ajuți pe ceilalți membri din Comunitate, poți oferi răspunsuri la întrebările lor.

 

Toate cele bune!

Vio73
#StarMember
Mă bucur că s-a rezolvat! Nici eu nu am avut niciodată reducerile din prima lună!