la 02-05-2025 11:20 AM - editat ultima oară la 27-06-2025 03:42 PM de DanielaH
Hristos a înviat. De câteva zile am observat că pe unul dintre numerele deținute, apelul către alte numere din Orange se realizează la calitate HD la inițierea de pe acel nr, și HD+ la primirea apelului. La apelarea numerelor precum 300 sau cele din Vodafone fix, comvorbirea se realizează la calitate HD+. Până acum nu au fost problemele menționate. Am vorbit și cu cei de la Yoxo, au resetat ceva prin sistem, am introdus și sim-ul în multiple terminale, aceiași problemă. Acoperire 4G suficient de bună există, terminalul e compatibil cu funcția, aceiași situație e și prin VoWiFi. Ceva idei? Mulțumesc.
la 27-06-2025 05:13 PM
La trecerea de la e-sim la sim-ul fizic, nu s-au trecut toate serviciile compatibile, ca să pot spune așa. După sesizare, contactarea de către cei de la departamentul tehnic și furnizarea informațiilor solicitate, au efectuat niște teste cu apelurile de primire, au identificat problema și cam asta a fost.
la 27-06-2025 05:13 PM
La trecerea de la e-sim la sim-ul fizic, nu s-au trecut toate serviciile compatibile, ca să pot spune așa. După sesizare, contactarea de către cei de la departamentul tehnic și furnizarea informațiilor solicitate, au efectuat niște teste cu apelurile de primire, au identificat problema și cam asta a fost.
la 27-06-2025 05:25 PM
Mulțumim mult pentru feedback și te mai așteptăm în Comunitate.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
Weekend plăcut!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor