la 01-07-2024 10:10 PM - editat ultima oară la 05-07-2024 08:05 AM de DanielaH
Bună.
am o problemă cu nr meu de abonament Orange. Nu mă poate suna nimeni din rețeaua Telekom.
Este a nu știu câtă oara anul asta și problema este următoarea: sunt sunată din rețeaua Telekom și automat intra ton de "ocupat", nu se duce nici in mesagerie. Nu primesc sms ca am pierdut vreun apel de la nr de Telekom. Daca sun pe numarul ce nu m-a putut contacta, conexiunea se face instant, putem vorbi sau pot trimite mesaje. Lucrul asta s-a intamplat cu multe persoane diferite ce doreau sa ma sune. Ultima data am pus cartela in alt telefon, se intampla acelasi lucru, deci nu este din cauza telefonului.
Problema asta o am de cativa ani, dar acum deja ma deranjeaza la maxim. Sunt sunată de curieri și îmi returnează coletele ca nu mă pot suna.
Mai nou mi-am depus cv-uri și nu poate să mă sune.
Deja este frustrant.
Oare unde este problema?
Mulțumesc mult!
la 04-07-2024 07:56 PM
Bună ziua.
daaaaa s-a rezolvat ❤️
mi-au comunicat ca a fost blocat in Telekom nr, figura tot in Telekom nu in orange
cei de la Telekom nu au facut actualizarea cand m-am portat la orange
va multumesc mult tuturor☺️
la 01-07-2024 10:30 PM
Alina, bun venit in Comunitate!!!
De cand ai aceasta problema? E un fost numar Telekom?
la 01-07-2024 10:54 PM
E nr de orange
Nr inițial de Orange, portat la Telekom, apoi portat în Orange un de sunt și în momentul de fata
01-07-2024 11:01 PM - editat 01-07-2024 11:03 PM
Ei, acolo e buba, ceva de pe contul tau a ramas "atarnat" la Telekom, care blocheaza apelurile din reteaua lor.
Eu zic sa suni la Telekom, sa discuti cu ei sa te "elibereze" total.
la 02-07-2024 07:55 AM
Mulțumesc mult. O să încerc și varianta aceasta.
la 01-07-2024 10:37 PM
@alinasoaita: Cât de ok este semnalul în zona de referință? Peste tot se întâmplă astfel sau e doar acasă, unde beneficiezi de apel wifi? Dacă se întâmplă peste tot în localitate, atunci e o problemă de cont. Altfel de rețea, iar aici pe termen scurt nu ai ce face.
la 01-07-2024 10:49 PM
Este o problemă veche. Peste tot nu îmi merge. Indiferent ca am sau nu activat wi-fi, nu pot fi sunată din telekom
la 01-07-2024 10:54 PM
Salut,
Ai un topic similar aici:
Va trebui sa contactezi serviciul clienți Orange.
la 01-07-2024 10:58 PM
Am văzut postarea aceea. Nu înțeleg cum au rezolvat, dar o să mai sun la orange
multumesc.
la 01-07-2024 10:41 PM
Salutare!
Este un număr portat din altă rețea? Ai incercat să lași o sesizare, mai ales dacă spui că e veche problema?
la 01-07-2024 10:51 PM
Am avut nr de Orange, apoi prin 2015 l-am portat la Telekom și nu era perioada cu nelimitat așa mult.
am decis să mă portez iar la Orange pt ca toată familia era pe Orange.
de atunci este problema.
am sunat la ambele firme dar nu știa nimeni cum să mă ajute.
la 02-07-2024 05:43 AM
Nu trebuie sunat, ci lăsată o sesizare din secțiunea Contact (mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Le explici detaliat, cum ai făcut și ei, cum stă problema și sper să reușești.
Succes!
la 02-07-2024 08:01 AM
Mulțumesc, le voi scrie și prin acest mod
02-07-2024 10:48 AM - editat 02-07-2024 10:49 AM
Acelasi SIM in alt telefon, are acelasi rezultat?
Daca nu, problema e la telefonul tau. Verifica sa nu fie cumva blocat numarul, din telefon. Mie asa imi da impresia din ceea ce descrii.
Daca rezultatul e acelasi, atunci da, poate fi o problema specifica numarului tau de telefon/contului Orange. Si trebuie facuta o solicitare catre Orange, pentru investigatii suplimentare.
la 02-07-2024 11:02 AM
e de la cont.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor