la 11-04-2023 09:17 PM - editat ultima oară la 13-04-2023 06:41 PM de DanielaH
In My Orange in locul opțiuni active scrie null opțiuni active. Am dezinstalata aplicația dar nimic nu am rezolvat . Eu am doua opțiuni active și până acum apăreau acolo .
la 11-04-2023 11:00 PM
Da, cel mai probabil. Astăzi nu a fost o zi buna pentru serviciile Orange in general.
la 12-04-2023 09:42 AM
@Noah, mulțumim pentru sesizare!
Am trimis situația ta colegilor noștri pentru verificare.
la 12-04-2023 04:05 PM
Mulțumesc. Inca e null .
la 13-04-2023 06:33 AM
Și încă. Pare a fi grav pentru colegi . Poate încă se ocupă.
la 13-04-2023 10:06 AM
Încă nu a fost rezolvata problema. Am verificat acum
la 13-04-2023 10:09 AM
Am senzatia ca o sa dureze un pic rezolvarea problemei asteia.
la 13-04-2023 06:06 PM
Acum e bine . Mulțumesc mult echipei Orange Romania. Arată din nou, opțiuni active 2 . Rezolvată .
la 13-04-2023 06:41 PM
Mă bucur mult că s-a rezolvat.
Sărbători fericite!
la 13-04-2023 06:42 PM
Sărbători Pascale fericite tuturor colegilor și echipei .
la 13-04-2023 06:37 PM
la 13-04-2023 06:37 PM
Opțiuni active 2 👍
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor