anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract înainte de termen

Ramona_Ionela
Junior

Am aplicat pentru rezilierea contractului înainte de termen și mi s-a spus sa plătesc factura curenta plus 330 de ron pentru ratele la telefoane. Am plătit și contractul se anula automat. De ce îmi apare încă -330 RON în aplicație? Precizez ca plătesc on-line.

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Ramona_Ionela: Bun venit în Comunitate. ”mi s-a spus”.... e cam ca la... piață. Aici discutăm pe documente concrete: Ai primit un email în acest sens, fie conținând suma de plată, explicații (descriere) a plății, procedură (pași) premergători rezilierii, linl de plată (sau măcar spre logare în cont)?

Cum scria Radu, cred că Orange nu a operat nimic legat de solicitarea ta, iar ”alimentarea” contului cu suma respectivă (330 lei) nu a fost altceva decât o plată în avans. De aceea apare cu ”-330 lei” în soldul contului tău.

Dacă ai nevoie de alte detalii, revino pe topic, sau anunță-ne dacă se actualizează status-ul (valoare) soldului contului tău. Numai bine. 

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Buna Ramona,

Se poate ca acea plata sa nu fi fost procesata inca. Cand ai facut plata? Prin ce metoda? Din aplicatia My Orange? Din Orange Money? Din aplicatia bancii? Alte metode?

Daca tot nu dispare acea suma, incearca sa revii cu un telefon la relatii clienti pentru un status actualizat.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Eu platesc din Orange Money si se actualizeaza in timp real. Daca ai platit altfel, e posibil sa dureze putin pana se proceseaza plata.

FLo1
#StarMember

@Ramona_Ionela: Bun venit în Comunitate. ”mi s-a spus”.... e cam ca la... piață. Aici discutăm pe documente concrete: Ai primit un email în acest sens, fie conținând suma de plată, explicații (descriere) a plății, procedură (pași) premergători rezilierii, linl de plată (sau măcar spre logare în cont)?

Cum scria Radu, cred că Orange nu a operat nimic legat de solicitarea ta, iar ”alimentarea” contului cu suma respectivă (330 lei) nu a fost altceva decât o plată în avans. De aceea apare cu ”-330 lei” în soldul contului tău.

Dacă ai nevoie de alte detalii, revino pe topic, sau anunță-ne dacă se actualizează status-ul (valoare) soldului contului tău. Numai bine. 

Pololică
#StarMember

Suma cu minus reprezinta o plata in avans pana se emite factura. Asa fac eu cand reincarc niste cartele: platesc contravaloarea reincarcarilor si la factura se compenseaza (reincarcarea cu avansul).

Totusi, de ce ai platit inainte sa vezi factura? Daca taxa de reziliere nu este ce trebuie?