la 11-11-2022 08:06 AM - editat ultima oară la 11-11-2022 08:53 AM de DanielaH
Am aplicat pentru rezilierea contractului înainte de termen și mi s-a spus sa plătesc factura curenta plus 330 de ron pentru ratele la telefoane. Am plătit și contractul se anula automat. De ce îmi apare încă -330 RON în aplicație? Precizez ca plătesc on-line.
la 11-11-2022 08:45 AM
@Ramona_Ionela: Bun venit în Comunitate. ”mi s-a spus”.... e cam ca la... piață. Aici discutăm pe documente concrete: Ai primit un email în acest sens, fie conținând suma de plată, explicații (descriere) a plății, procedură (pași) premergători rezilierii, linl de plată (sau măcar spre logare în cont)?
Cum scria Radu, cred că Orange nu a operat nimic legat de solicitarea ta, iar ”alimentarea” contului cu suma respectivă (330 lei) nu a fost altceva decât o plată în avans. De aceea apare cu ”-330 lei” în soldul contului tău.
Dacă ai nevoie de alte detalii, revino pe topic, sau anunță-ne dacă se actualizează status-ul (valoare) soldului contului tău. Numai bine.
la 11-11-2022 08:33 AM
Buna Ramona,
Se poate ca acea plata sa nu fi fost procesata inca. Cand ai facut plata? Prin ce metoda? Din aplicatia My Orange? Din Orange Money? Din aplicatia bancii? Alte metode?
Daca tot nu dispare acea suma, incearca sa revii cu un telefon la relatii clienti pentru un status actualizat.
la 11-11-2022 08:42 AM
Eu platesc din Orange Money si se actualizeaza in timp real. Daca ai platit altfel, e posibil sa dureze putin pana se proceseaza plata.
la 11-11-2022 08:45 AM
@Ramona_Ionela: Bun venit în Comunitate. ”mi s-a spus”.... e cam ca la... piață. Aici discutăm pe documente concrete: Ai primit un email în acest sens, fie conținând suma de plată, explicații (descriere) a plății, procedură (pași) premergători rezilierii, linl de plată (sau măcar spre logare în cont)?
Cum scria Radu, cred că Orange nu a operat nimic legat de solicitarea ta, iar ”alimentarea” contului cu suma respectivă (330 lei) nu a fost altceva decât o plată în avans. De aceea apare cu ”-330 lei” în soldul contului tău.
Dacă ai nevoie de alte detalii, revino pe topic, sau anunță-ne dacă se actualizează status-ul (valoare) soldului contului tău. Numai bine.
la 11-11-2022 10:53 AM
Suma cu minus reprezinta o plata in avans pana se emite factura. Asa fac eu cand reincarc niste cartele: platesc contravaloarea reincarcarilor si la factura se compenseaza (reincarcarea cu avansul).
Totusi, de ce ai platit inainte sa vezi factura? Daca taxa de reziliere nu este ce trebuie?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor