la 28-05-2024 09:12 PM
Bună seara! Am prelungit abonamentul pe care îl aveam la Orange pe perioada de 2 ani deoarece am achiziționat un telefon pentru care plătesc rata lunară de un an și 2 luni, acesta urmează să expire în Aprilie 2024. Suma facturilor mi-a crescut considerabil față de ceea ce mi s a spus la semnarea prelungirii. Doresc să reziliez, cu mențiunea ca voi plăti rata aferentă acestui telefon, însă nu mai doresc abonament de la ei. Se poate rezilia înainte de termen fără să fiu penalizată în vreun fel?
Mulțumesc!
la 28-05-2024 09:26 PM
@Natalie1: E puțin confuz mesajul tău. ”Abonament pe 2 ani,.... cu rată lunară de 1 an și 2 luni.... care expiră în APRILIE2024”.... astăzi fiind 28mai 2024.
Ca idee, plătești ratele și abonamentul pentru restul perioadei și e ok: nici o penalizare. Altfel, întrucât ai achiziționat și telefon, rezilierea abonamentului va conduce la aplicarea penalităților datorate reducerilor de care ai beneficiat atât la abonament cât și la telefonul cumpărat atunci.
la 29-05-2024 09:01 AM
Buna, da, este Aprilie 2025, am tastat greșit.
Mulțumesc pentru răspuns și observație.
la 29-05-2024 09:13 AM
Am înțeles. Ca idee, dacă interesează nu o rezolvare ci o soluție de compromis ca variantă mai ieftină pentru acest caz, este de a plăti aceste 11 luni rămase (atât ca rată, cât și ca valoare abonament), pentru care oricum vei plăti o diferență destul de mare dacă reziliezi în avans, iar soluția nu pare prea ok. Iar pentru această perioadă rămasă, mai bine amâni rezilierea. Decizia însă îți aparține.
28-05-2024 09:29 PM - editat 28-05-2024 09:39 PM
Salut,
Daca ai avut reduceri, vei avea de achitat despagubiri pentru lunile de abonament in care ai beneficiat de ele, plus ratele la telefon, binenteles. Nu e tocmai rentabil. In general e mai rentabil sa il lasi asa pana la expirare si sa reziliezi dupa aceea.
Dar daca vrei totusi sa vezi ce ar presupune asta, iti recomand sa iei legatura cu un consultant prin mijloacele uzuale (iti recomand chat-ul Djingo de aici, mi se pare mai usor de folosit), si sa ceri sa-ti faca un calcul (argumentat). Asta incepand de maine dimineata, intrucat acum nu mai gasesti pe nimeni. Tot de acolo poti sa ceri si rezilierea in caz ca suma de plata este ok pentru tine.
la 28-05-2024 09:35 PM
Salutare!
Telefonul vei fi obligată să-l plătești integral la închiderea contractului și probabil și eventualele reduceri.
Poți depune cererea de reziliere din secțiunea Contact, mai jos in pagină, unde scrie ,, Trimite-ne un mesaj ", după care completezi câmpurile:
https://www.orange.ro/contact/
Te vor contacta ulterior și îți vor trimite și o factură plus factura telefonului.
Referitor la majorări, trebuia urmărită factură și îi contactai și le spuneai că nu ești de acord cu acele majorări.
Îmi pare rău pentru situația ta, dar nu știu dacă este potrivit să ceri rezilierea contractului anticipat, mai ales că ai achiziție de telefon.
Sigur, alegerea îți aparține!
Baftă!
la 29-05-2024 09:04 AM
În regulă! Mulțumesc pentru răspuns!
la 28-05-2024 09:42 PM
Buna,
Cel mai bine ar fi sa duci contractul la capăt și cu 30 de zile înainte de expirarea acestuia să ceri rezilierea si trecerea pe cartela prepay.
In caz contrar va trebui să achiți reducerile primite în aceasta perioada și per total nu se merita.
Nu știu ce oferta ai prins însă e de preferat achiziționarea telefoanelor la liber.
In final tu hotărăști care varianta este mai buna deoarece cunoști termeni contractului semnat cel mai bine.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor