la 30-09-2025 12:06 PM - editat ultima oară la 30-09-2025 12:33 PM de DanielaH
Am cerut rezilierea abonamentului mi s-a spus ca am sa fiu contactat pentru a confirma prezența mea nu era suficientă nu m-a contactat nimeni eu serviciile nu le mai folosesc cum fac mai departe???
la 30-09-2025 01:47 PM
Salut, Dumitru! Bun venit în Comunitate!
Când și cum ai cerut rezilierea contractului? Ai fost într-un Orange shop? Ești titularul contractului?
Te așteptăm să revii cu mai multe detalii. Mulțumim.
la 30-09-2025 02:31 PM - editat ultima oară la 30-09-2025 04:26 PM de delfinas
Perioada contractuală 24 luni, l-am folosit 14 luni. Acum nu mai am nevoie de el. D,a eu sunt titularul si am fost la Orange Shop, am cerut rezilierea abonamentului si mi s-a spus ca am sa fiu contactat. Acum am fost contactat si mi-au spus ca nu pot sa reziliez abonamentul. Nu sunt mulțumit de raspuns. Chiar daca nu folosesc, trebuie să-l plătesc.
la 30-09-2025 04:29 PM
Mai ai 10 luni din perioada contractuala si, daca reziliiezi acum contractul, vei plati niste taxe, in functie de ce beneficii/reduceri ai primit cand ai facut contractul.
Ti s-a spus din ce motiv nu poti sa reziliezi acum contractul?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor