anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Renunțare abonament voce

Buna Seara !

Am achiziționat un abonament de voce Fun10 pe numele meu,anul trecut în luna decembrie pentru o ruda,însă din păcate această a decedat.

Abonamentul a fost semnat pe 24 de luni.

Cum pot renunța la abonament ? Mă poate ajuta cineva?

Vă mulțumesc.

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Claudiu Gabriel. bun venit in Comunitate!!!

In primul rand, condoleante!!!

In ceea ce priveste inchiderea abonamentului, cel mai bine ar fi sa mergi intr-un magazin Orange, cu certificatul de deces si sa ceri rezilierea contractului.  Asta e procedura fireasca atunci cand deceseaza titularul. numai ca, in cazul asta, titularul esti tu, care, slava Domnului, traiesti. Nu stiu daca vei reusi sa ii convingi ca utilizatorul a decedat si ca asta e motivul real al cererii de reziliere. Daca nu se poate asa, vei cere totusi rezilierea, dar, daca ai primit niste reduceri la incheierea abonamentului, vei  plati niste taxe.

Daca nu poti ajunge intr-un magazin Orange, poti trimite un mail, in care atasezi copie dupe certificatul de deces al utilizatorului, la serviciul.clienti@orange.ro sau intri pe https://www.orange.ro/contact/  si trimiti mail din formularul de acolo, tot atasand copia certificatului de deces. Totusi, sfatul meu e sa mergi intr-un magazin Orange, e mai sigur asa, comunicarea si intelegerea sunt mai bune fata in fata.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

delfinas
#StarMember

Claudiu Gabriel. bun venit in Comunitate!!!

In primul rand, condoleante!!!

In ceea ce priveste inchiderea abonamentului, cel mai bine ar fi sa mergi intr-un magazin Orange, cu certificatul de deces si sa ceri rezilierea contractului.  Asta e procedura fireasca atunci cand deceseaza titularul. numai ca, in cazul asta, titularul esti tu, care, slava Domnului, traiesti. Nu stiu daca vei reusi sa ii convingi ca utilizatorul a decedat si ca asta e motivul real al cererii de reziliere. Daca nu se poate asa, vei cere totusi rezilierea, dar, daca ai primit niste reduceri la incheierea abonamentului, vei  plati niste taxe.

Daca nu poti ajunge intr-un magazin Orange, poti trimite un mail, in care atasezi copie dupe certificatul de deces al utilizatorului, la serviciul.clienti@orange.ro sau intri pe https://www.orange.ro/contact/  si trimiti mail din formularul de acolo, tot atasand copia certificatului de deces. Totusi, sfatul meu e sa mergi intr-un magazin Orange, e mai sigur asa, comunicarea si intelegerea sunt mai bune fata in fata.

Multumesc frumos pentru aceste informatii si pentru tot.Iti doresc un Paste Fericit !

Mulțumesc mult, la fel!!!

Multumesc frumos pentru raspuns si pentru detalile oferite !

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cel mai bine, după părerea mea,  este să faci o cerere de reziliere din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Ei te vor suna și îți vor spune eventualele costuri ( în funcție de ceea ce ai beneficiat), iar ulterior analizezi dacă este convenabil să reziliezi anticipat sau nu. 

Le poți spune și despre decesul rudei, dar nu știu dacă te va ajuta cu ceva.

Sper să reușești!

Baftă!

Multumesc frumos pentru raspuns.

Razvan
#StarMember

Salut! Depune o solicitare de reziliere, din contul My Orange sau mergi in shop si reziliază contractul, invocând decesul utilizatorului de abonament. Cu siguranță vei găsi înțelegere, mai ales dacă abonamentul a fost achiziționat fără terminal. 

FLo1
#StarMember

@ClaudiuGabriel2: Deși ar trebui să empatizeze, operatorul are încheiat un contract cu tine, persoană vie. Nu-l interesează motivul contractării serviciilor sau cine este utilizatorul. Dacă ai beneficiat de reduceri sau telefon atunci pentru reziliere se va plăti o taxă aferentă perioadei rămase din cele 24 de luni. Detalii poți afla contactând Serviciul clienți telefonic (apel la 300) sau pe chatul Djingo.Succes.

Multumesc frumos pentru aceste informatii si pentru tot.

Iti doresc un Paste Fericit !