anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

reincarcarea automata nu s-a efectuat?

user_16437564
Junior

Buna!

Este adaugat in contul meu online ( abonament ) un numar prepay pentru reincarcare automata cu o optiune aleasa, deja de cativa ani. Pana acum s-a efectuat reincarcarea fara probleme. Ieri a primit mesaj persoana, ca azi expira optiunea lui. Insa azi nu a mai putut efectua apeluri, chiar si in momentul asta a incercat. Oare este ceva problema la orange si de aia intarziere? Incarcarea este sigur activa in contul meu, ca in contul meu online se vede urmatoare reincarcare programata pe aprilie.

1 Soluţie acceptată‚

Ai putea contacta serviciul clienți și să vezi daca au fost probleme/erori in sistem.

Ulterior poți încărca prepay-ul manual cu opțiunea dorita (daca nu ai făcut deja asta pentru aceasta luna).

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

FLo1
#StarMember

Salut. Înseamnnă că nu a mai avut credit pe cont din care opțiunea să fie reactivată. Necesită reverificarea contului pentru asigurarea că opțiunea se poate activa automat.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Posibil de la problemele de zilele trecute. Poate să întrebe la ei, poate există întârzieri sau altfel de probleme. Să verifice și dacă are credit  ( bani pe card).

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare!

S-au facut ceva modificari pe contul de abonat? Poate s-a uitat plata facturii si recurenta reincarcarii cu plata la factura a fost suspendata?

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Nu cred că are legătură cu creditul (in cazul platii pe factura) deoarece reîncărcarea automata se face direct cu o opțiune aleasa.

Ai activata confirmarea prin SMS a reîncărcării automate?

Ai putea seta din nou reîncărcarea automata a numărului dorit.

Din motive tehnice (cred) programarea reincarcarii in aceeasi zi nu se poate. Doar de a doua zi (macar). Am avut si eu dilema asta acum vreo 5 ani: reincarcam unui coleg cu plata la factura si prima reincarcare programata (o fixasem pe chiar pe 5 ale lunii) nu se facea. Cei de la relatii clienti mi-au zis ca programarea trebuie sa fie minim de pe o zi pe alta, dar recomandau cateva zile distanta si prima reincarcare sa o fac manual (chiar daca aleg sa fie cu plata la factura).

De luna urmatoare, nu au mai fost probleme si uitam de ea (de fapt, nici nu stiam de reincarcare daca nu primeam SMS pentru bonusul de net aferent reincarcarii).

Mă refeream la anularea platii automate actuale a prepay-ul și crearea unei noi plati automate de la zero.

”Nu are legătură cu creditul” atât timp cât planul de activare opțiune recurentă este gestionat de abonat. În lipsa abonamentului și a acordului de pe abonament lipsește și re-încărcarea PPY. Simplu.

In acest caz opțiunea este gestionată de abonat.

Simplu.

user_16437564
Junior

Nu are legatura cu creditul. Eu am abonament, cu toate facturile platite. In contul meu online am numarul asta adaugat deja de multi ani pentru reincarcare ( direct cu optiune, NU cu credit ), si niciodata nu am avut astfel de probleme. Nu am modificat nimic in setarile mele. In mod normal numarul respectiv ar trebui sa fie reincarcat automat, fara sa expire optiunea.

Ai putea contacta serviciul clienți și să vezi daca au fost probleme/erori in sistem.

Ulterior poți încărca prepay-ul manual cu opțiunea dorita (daca nu ai făcut deja asta pentru aceasta luna).

user_16437564
Junior

S-a rezolvat problema. Asistenta de pe orange chat asa a zis, ca era ceva problema technica, care a cauzat intarziere. Multumesc tuturor pentru raspunsuri.