anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Recuperare sold

Ler
Începător

Salutare! Recent am reziliat un abonament de internet,la care din pacate am platit de buna credinta 400 de lei in avans. Imediat dupa acesta procerdura, bunul operator oange, s a gandit ca daca tot am alimentat in avans, sa mai puna 7 lei la factura fara nici o explicatie. Iar dupa acest fapt am decis sa renunt la serviciul lor. Intrebarea este cum pot sa mi revendic soldul ramas? 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă ai servicii de la Orange Romania Comunications, trebuie să trimiți o cerere la adresa de email: bbo_bu_restituiri@orange.com.

Mai ai un topic aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/restituire-suma-factura-cu-minus/m-p/108949

Cred că trebuie să le dai și contul în care să-ți vireze banii și datele tale (numele, prenumele, codul de abonat, etc);

Dacă ai servicii de la Orange Romania, ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-...

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă ai servicii de la Orange Romania Comunications, trebuie să trimiți o cerere la adresa de email: bbo_bu_restituiri@orange.com.

Mai ai un topic aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/restituire-suma-factura-cu-minus/m-p/108949

Cred că trebuie să le dai și contul în care să-ți vireze banii și datele tale (numele, prenumele, codul de abonat, etc);

Dacă ai servicii de la Orange Romania, ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-...

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Ler: Bun venit în Comunitate. Eu cred că mai bine clarifici situația modificării / închiderii abonamentului în cauză, iar apoi soldul rămas să-ți fie restituit într-un cont bancar care îl vei comunica ulterior luând legătura cu ei printr-una din variantele de contact preferate. Te așteptăm în Comunitate cu actualizarea situației descrise. Numai bine.

Marcel1
Junior entuziast

Am sold cu minus în contul Orange, dar nimeni de la orange nu vrea să informeze de unde sunt banii, sau chiar nu știu de unde sunt.

Am făcut solicitare sa mi-i returneze daca tot sunt cu minus:

- conform unei domnișoare de pe chat care mi a dat procedura

- după mailul către plăti, mi se cer mie documente bancare din contul meu bancar care sa justifice banii cu minus de la ei. 

Oare la ce nivel de incompetenta, lipsa de transparență, lipsa comunicare între departamente au ajuns? Ce treabă are contul meu privat bancar cu banii și sumele gestionate de ei?

- După mai primesc un mail că trebuie să aștept până se finalizează rezilierea ultimelor 2 abonamente TV și Net.

Iarăși nici o informație în plus, nimic care să mă lămurească. Zici că e pușcărie. Noi că ai clienți nu avem nici un drept, ei nu au nici o obligație. Să aștept pâna când și de ce?

- și la urma mai primesc un mail că trebuie să predau echipamentele in urma rezilierii.

La fel de varza și de incompetenți sunt încât nu au putut verifica faptul că eu am predat deja echipamentele și am reziliat.

Felicitări ORANGE rețeaua nr.1 la 5G +  , aproape nicăieri daca stam bine sa analizăm harta,   cei mai incompetenți la servicii clienți, informare clienți, transparență clienți și rezolvarea problemelor clientilor.