anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare de pe abonament eșuată

Irina_Mihalache
Începător
Am câteva zile de când mi am făcut abonamentul și astăzi am încercat să fac o reîncărcare și mi s-a spus că reîncărcarea este eșuată... De ce? Nu am voie să fac reîncărcări un anumit timp de când mi am făcut abonamentul? Sau care e problema?
Mulțumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember
Bună! Nu știu exact la ce fel de reîncărcare faci referire, dar bănuiesc că te referi la prepay. Ai detalii despre aceste lucruri aici: https://www.orange.ro/help/cum-rencarc-o-cartel-prepay-de-pe-abonament-cu-plata-pe-factur-42 Din câte se observă, trebuie să ai minim 3 luni de la activarea abonamentului. Din păcate, așa stau lucrurile. Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember
Bună! Nu știu exact la ce fel de reîncărcare faci referire, dar bănuiesc că te referi la prepay. Ai detalii despre aceste lucruri aici: https://www.orange.ro/help/cum-rencarc-o-cartel-prepay-de-pe-abonament-cu-plata-pe-factur-42 Din câte se observă, trebuie să ai minim 3 luni de la activarea abonamentului. Din păcate, așa stau lucrurile. Baftă!

GTZ
Începător
Nu merg reincarcarile prepay din aplicatie! De cateva luni tot vorbesc cu cei de la orange si degeaba! Poti reincarca online!

FLo1
#StarMember
Încărcare efectuată astăzi din aplicație. Rezultat: fără probleme.

DanielaH
Moderator
@GTZ, bun venit în Comunitate! Ne spui, te rog, ce se întâmplă? Primești vreun mesaj de eroare? De pe web (desktop/ laptop) funcționează?

GTZ
Începător
Online merge (web: desktop/laptop/phone, whatever...) In aplicatia Orange pe telefon Android da eroare dupa toti pasii de incarcare parcursi (testat astazi, again same error). Pe iOS nu stiu. Nu am timp sa va fac qc ... fix your s*it ca dureaza de prea multe luni chestia asta si oamenii devin frustrati.

delfinas
#StarMember
Si la mine merge reincarcarea din aplicatie, dar cu plata de pe abonament.