anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Raspunsul ANPC la balada Orange-OROC

Blue12
Senior

Buna.

Pentru cei care nu stiu despre ce balada vorbesc:

https://comunitate.orange.ro/t5/campanii-orange/oferta-buna-in-sfarsit-credeam-eu/td-p/111455

https://comunitate.orange.ro/t5/servicii-de-voce/cand-va-avea-loc-portarea-oroc-orange/td-p/112033

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/rezolvat-portarea-dureaza-ireal-de-mult/td-p/1...

https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/nelamurire-dupa-portare-oro-din-oroc/td-p/117265

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/oare-putea-orange-sa-faca-lucrurile-si-mai-com...

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-despre-comunitate/experienta-mea-pana-acum-cu-orange-si-oroc-...

In momentul de fata, am numerele de telefon portate in Orange (din pacate, se pare ca nu m-am invatat minte. Singurul lucru ce m-a facut sa nu portez in alta parte a fost abonamentul Fun11 redus la 5.5 euro. Am portat, pana la urma, in magazin, fara scandal, probleme sau reclamatii, asa cum s-a intamplat la call center). 

In iulie, cand problemele au atins apogeul, am sesizat ANPC si ANCOM, intrucat nu am mai putut s-o scot la capat cu agentii de vanzari. Azi am primit raspunsul ANPC:

"În data 20 martie 2023 ati depus cererea înregistrată cu numărul de referință
2529670, privind portarea numerelor 0766 şi 0769în rețeaua
Orange.
• De asemenea ati a încheiat contractele de abonament aferente numerelor
provizorii 074 şi 0748, pentru planul tarifar Fun 6, cu o perioadă
minimă contractuală de 24 de luni. (nota mea, deci numerele provizorii)
• Referitor la situația semnalată catre CJPC Alba, precizez faptul că, în urma verificărilor
efectuate pe contul dvs, s-a constatat faptul că, cererea de portare cu numărul de referință
2529670 a fost anulată eronat şi nu a mai fost transmis mesajaul IPN de inițiere a portării.
• În data de 18 aprilie 2023 a fost refacută cererea de portare cu numărul de referință
2548647 privind portarea numerelor 076 şi 076 in rețeaua Orange.
• În urma verificărilor efectuate pe contul dvs., s-a constatat faptul că, cererea de portare cu
referință 2548647 a fost anulată cu motivul „315:Numar implicat intr-un proces de
portare activ(elementName:number;elementContent:07662).”
• Cu toate acestea, la data de 21 aprilie 2023 numerele 0766 şi 0769 au fost
activate în rețeaua Orange.
• La data de 20 aprilie 2023 ati intrat în legătură cu chat-ul online şi a semnalat că nu mai
are semnal pe vechile cartele deținute, iar cererea de portare îi apare ca respinsă. În cadrul
discuției avute, ati fost informată că numerele sunt active în rețeaua Orange (nota mea, da dar nu mi s-a spus ca portarea nu s-a facut. Mi s-a spus ca "numerele sunt la Orange". Eu sunt 100% convins ca au stiut ca portarea nu a avut loc ca lumea, dar au tacut, s-au i-a durut la patina)
• În data de 27 iunie 2023 a fost deschisă solicitarea cu numărul de referinţă 203857112
prin care s-a semnalat faptul că cererea de portare cu numărul 2529670 a fost anulată de
BDC (aplicaţia ANCOM), numerele fiind activate eronat în reţeaua Orange. (nota mea, adica atunci cand am ramas fara semnal doua zile si am fost trimis la Cluj Napoca pe banii mei, mi s-a spus din Store ca nu au acces la Hercules Fussion fiindca sunt franciza, interesant e ca in alt Store din orasul meu au avut acces la Fussion, desi tot franciza sunt. Poate le-a fost lene la doamnele din primul Store sa imi faca o schimbare de sim, fiind aproape de ora inchiderii. Ba mai mult, cei din sistem i-au luat pe cei din al doilea Store la socoteala ca de ce nu fac schimbarea de sim, cand ei nu aveau nicio implicare la momentul respectiv)
• Ca urmare a solicitării, la data de 3 iulie 2023 ati fost contactată de către un
reprezentant Orange şi informată că dintr-o eroare tehnică punctuală, portarea
nu a fost procesată cu succes şi i s-a menţionat că va trebui să reia toate
procedurile de portare. Tot în cadrul aceluiaşi apel ati precizat că are nevoie de
abonamente şi că va relua procesul de portare în săptămânile următoare.
• Din verificarile facute pe contul dvs., nu am regăsit o nouă cerere de portare
pentru numerele 0766şi 0769 (nota mea, asta pentru ca la momentul respectiv am ramas la OROC, numerele le-am portat din nou la Orange acum doua saptamani)
• Pe această cale dorim să menționăm că dacă doriti în continuare portarea
numerelor de telefon 0766şi 0769în rețeaua Orange România,
trebuie să reluaati toate procedurile de portare, acest proces făcându-se doar de catre titular

  • Totodată, având în vedere situaţia întâmpinată, s-a dispus exceptarea de la plata
    a sumei în valoare de 153.96 lei TVA inclus reprezentand facturile emise în
    perioada mai – iulie 2023.
    • Suma compensată se va aloca în contul de servicii al petentei în aproximativ 5
    zile lucrătoare de la data prezentei analize. (Da! S-a alocat! Dar tot la insistentele autoritatilor, ci nu de bunavoie. Cand i-am intrebat ce se intampla cu banii platiti degeaba, nu au raspuns nimic. De doua ori i-am intrebat!)"

 

Si tot mai am cateva intrebari: 1) De ce s-a anulat cererea in mod eronat?????

2) "În urma verificărilor efectuate pe contul dvs., s-a constatat faptul că, cererea de portare cu
referință 2548647 a fost anulată cu motivul „315:Numar implicat intr-un proces de
portare activ(elementName:number;elementContent:07662).” Eu nu stiu ce bazaconie mai e si asta, dar numarul respectiv NU a fost implicat intr-un alt proces de portare.

La urma urmei bine ca s-a rezolvat. Am portat din nou numerele la Orange, desi nu trebuia. Macar am un abonament ok....

Multumesc ANPC, ANCOM si Comunitatii pentru ajutor. Daca nu erau aceste trei componente, nici pana azi nu se rezolva.

7 Răspunsuri 7

Pololică
#StarMember

Dupa 5 luni... Ai rezistat eroic!

arsradu
#StarMember

Totul e bine cand se termina cu bine. 🙂 Eu as fi trecut pe prepay in locul tau, doar pentru ca abonamentele mi se par extrem de complicate si cu risc mare de nervi. Dar e alegerea ta, binenteles.

Bine ca ai rezolvat...intr-un final glorios. :))

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Bine că ai rezolvat!

 

mihai_13
Maestru

ciudat -urat-neprofesional-shy 

va dau un exemplu cum functioneaza in alte retele portarea 

m-am prezentat cu un sim prepay Orange la reprezentanta  - in 5 minute am trecut cartela prepay pe abonament (am semnat actele pe un an de abonament) - 4 zile am avut un numar temporar  dupa care  a trecut pe numarul normal portat FARA NICI UN INCIDENT SAU PROBLEMA

inca ceva !

am intrat pe site si am depus o cerere online sa mi se activeze seviciul VOLTE pe toate numerele (5 abonamente) - IN 15 MINUTE  eram deja sunat de un reprezentant al retelei mobile sa discute si sa ma ajute in amanunt - in cursul zile m-a sunat de inca doua ori sa se asigure ca totul este OK !!!

ACESTE "chestii" normale si firesti se intampla la rds-rcs - digi ------- si din pacate NU la Orange !

 

De ce a trebuit sa suni pentru activare VoLTE? Portarea mea catre ei a fost la fel, doar ca serviciile de apel 4G si apel WiFi s-au activat instant (la al tatei [Huawei Nova Y61] nici macar nu trecusem la crearea contului de Huawei ca se si activase apel WiFi, si telefonul fusese scos din cutia sigilata cu 2 minute inainte de a fi pusa cartela).

pur si simplu pe unele abonamente (din cele 5) nu aparea activ serviciul volte -erau abonamente vechi de peste 10 - sincer nici nu le am probat dar vream sa apara in dreptul lor activ volte (trebuia sa scot simurile din telefoanele mai vechi ale parintilor si sa probez pe telefonul meu dar nu am facut asta de lene 🙂 )   "chestia" frumoasa este reactia rapida a celor de la DIGI

Eu am mai spus-o: uita-te in comunitatea Orange la ce se posteaza de vreo doua luni incoace. O sa gasesti cam tot ceea ce am patit eu- agenti mincinosi, erori inacceptabile, nerusinare. Citeam zilele trecute postarea cuiva care are abonament de telefon fix, pe care nu l-a cerut, n-a semnat contract pentru el si nici nu a avut vreodata telefon fix. Deci, despre ce vorbim? Despre ABUZ.

Iti mai dau un exemplu. Am in familie o ruda care are vreo 5 abonamente la OROC pe care vrea sa le inchida, fiindca e in afara perioadei contractuale. Nu vor sa i le inchida, ci abuzeaza de el. Suna si depune cereri, face reclamatii, ii inchid cererile de reziliere ca solutionate desi nu ii desfiinteaza abonamentele. I-au zis ca ii pot inchide numerele daca mai deschide un abonament nou. Unde ai mai auzit asa ceva???? Deci, ABUZ. In magazin iti zic ca nu au acces la Fusion, adica la conturile ex-Telekom, desi au. Sunt nerusinate si nu vor sa te ajute.

Cand faci scandal in comunitate, esti amenintat. Cand faci reclamatii la ANCOM si ANPC esti lasat fara semnal si fara numere. Cand intrebi cine iti restituie banii, se fac ca ploua. Ce **beep** de retea e si asta??? Conducerea doarme???