anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

"Online" de dezamagitor ...

DanielFlorea
Junior

Ce inteleg eu prin achizitionarea unui abonament online = simplitate/usurinta (fara complicatii aiurea, fara drumuri la magazin, fara asteptari inutile, etc.) Ei bine Orange Romania are alta parere, dupa ce nu am reusit nici cum sa fac abonamentul online pentru ca au ceva bug pe pagina respectiva am fost contactat de un operator si am incheiat abonamentul telefonic(back to anii 2000), binenteles ca toata partea de a avea posibilitatea de a-ti alege numarul de telefon cam iese din discutie doarece operatorul nu are rabdare sa-ti spuna tie n numere din care poti alege, 2-3 si aia e! Trecem peste, apoi partea de achizitie nu-ti mai are rostul deoarece dpmdv atunci cand cumperi un serviciu digital (abonament eSIM) ar trebui sa-l primesti instant! Din nou Orange Romania are alta parere si anume astept curierul 2-3 zile sa vina sa semnez contractul(de semnatura digitala nici nu are rost sa pomenesc)! Trecem si peste asta iar in continuare la indemnul operatorului care mi-a procesat contractul trebuia sa merg cu SIM-ul fizic intr-un magazin orange sa-mi faca trecerea la eSim, doar ca sa am surpriza ca abonamentul nu este activ si nu poate face nimic si ca trebuie sa fac o sesizare la ei sa-mi activeze abonamentul, sesizare care poate dura pana la 48h ... Toata treaba asta dureaza de o saptamana! Daca asta intelege Orange Romania prin Online si Digital este dezamagitor .... Incep sa regret ca am ales Orange! 

4 Răspunsuri 4

Vio73
Campion certificat

Salutare!

Din păcate, așa este, în ultimii ani sunt cam multe lucruri care au schimbat mult în rău ceea ce era Orange odinioară. Cu toate acestea, trebuie să fii conștient că la noi, în România, cam toate lucrurile au două viteze: ,,deloc" și ,,pe loc".

Sigur că nici Orange, după cum se vede, nu face excepție, dar nu te aștepta ca la alții să fie altfel!

Succes! 

Asa este, vrem o tara ca afara si vrem sa fim in trend cu lumea dar suntem incapabili la multe aspecte!

Bafta!

Anonim
Neaplicabil

Ai fost ghinionist. Am avut norocul sa colaborez numai online cu Orange, fara probleme, de cand am abonamentele la ei si le folosesc cam toate serviciile, mai putin partea de internet si TV care nu ma intereseaza. O singura interactiune am avut cu call center-ul, si sper ca si ultima, cand am constatat ca stiam mai multe despre serviciile lor decat propriul angajat. Asta ca sa nu mai spun ca ajungi foarte greu sa vorbesti cu un operator uman, daca te mai tin nervii dupa ce te innebuneste robotul. Calitatea resursei umane cam lasa de dorit in cam toate companiile in ultima perioada, sa nu crezi ca la concurenta gasesti oameni mai pregatiti sau amabili. 🙂

In concluzie, sper sa treci peste inceputul asta cu stangul din partea lor si sa te bucuri de servicii, care chiar sunt de calitate. 

Pololica
Maestru

Hai sa-ti spun partea mea de poveste (si tot cu online):

la sfarsit de ianuarie 2018 (deci acum aproape 5 ani) am intrat intr-un magazin Orange pentru o portare (ma interesa mai mult un telefon nou pentru sotie, plus ca vroiam o retea cu Apel WiFi). Am portat in aceeasi zi 2 numere (in doua magazine, nu am a fost simultan). Dupa 2 ani si 2 luni (martie 2020, la inceputul pandemiei) am preluat, tot in magazin, numarul tatei (murise mama si numerele parintilor erau la ea). Cu exceptia celor 3 cazuri, absolut toate prelungirile si modificarile de contract s-au facut DOAR online (inclusiv ultima fidelizare din ianuarie cand am semnat, scanat si trimis pe mail noul contract). Intamplarea face ca in ianuarie, in urma unui concurs aici, in comunitate, am castigat unul din premii, si in ziua in care am fost sunat pentru confirmare si pentru magazinul de unde sa ridic premiul (cred ca o putem numi a patra exceptie), imi ajunsesera si telefoanele (am 3 abonamente) si am intrebat cum trimit contractul. N-a durat un minut si raspunsul a fost ca-l pot trimite scanat (nu mai retin exact cu cine am vorbit atunci, cred ca cu Daniela sau Mihaela??? Nu mai am retinere de minte asa buna cand vine vorba de interactiunea cu persoana de la celalalt capat al ... semnalului).

Pacat ca incepi cum nu ti-ai dorit. Cu totii ne-am dori ca interactiunea cu furnizorii sa fie cat mai simpla (sincer, daca s-ar putea ca interactiunea sa fie prin 3 click-uri, ar fi ideal, dar mai sunt destui care nu au treaba cu tehnologia (nu vorbesc de cei care chiar nu stiu (cum ar fi bunicii nostri, de exemplu), ci cu cei care ... nu prea au avut treaba cu relationarea tehnica si interumana) si au nevoie de ajutor mai intens.

Sa stii ca suntem destui care ne-am dori ca totul sa se faca online (Yoxo este un serviciu Orange care este exclusiv online), dar, din moment ce mai are momente nu tocmai... placute, nu se poate lasa fara personal pentru comunicarea umana (care, fie vorba intre noi, calitatea ceruta nu este intotdeauna si cea asteptata). Pana acum, cu cine am interactionat la telefon stia cu ce se mananca discutia (nu conta ca era departamentul tehnic sau departamentul ofertare).