anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dezamagirea numita Orange

ionpintilie77
Junior entuziast

Timp de o saptamana am incercat sa portez un abonament pentru oferta Fun 6 redusa la 3 euro timp de 24 luni,dupa 12 incercari online,crearea unui alt cont,convorbirea pe chat si lasarea numarului de 6 ori pentru a fi sunat nu s-a putut rezolva.Facand o simulare cu un alt abonament din oferta Fun 9 totul functiona perfect,in schimb pentru Fun 6 scanam cartea de identitate ,imi faceam selfie spuneau ca totul e in regula si ca au incarcat datele dar dupa ce bifam ca sunt de acord cu conditiile primeam un mesaj ca datele nu au putut fi procesate,in cele din urma am fost contacta astazi de cineva oferindu-mi alte oferte si zicandu-mi ca Fun 6 a fost modificata si e doar 6 luni redusa la 3 euro.Pacat, sunteti probabil cea mai mare companie mobila din Romania si va pretati la asemenea gainarii,concluzia este urmatoarea oferta respectiva era doar pentru cine considerati voi si nu pentru toata lumea.Repet 12 incercari online,2 conturi ,scanare cu doua telefoane performante inclusiv laptopu,3 mailuri,6 sesizari online in care mi-am lasat numarul,convorbiri pe chat cu operatori nu cu chatbot si toate aceste in decursul celor 7 zile ,cu toate astea rezultatul a fost 0.Dezamagit.

1 Soluţie acceptată‚

ionpintilie77
Junior entuziast

Dupa lupte secular am reusit sa portez ,sper,am resunat la  021 9890 numar unde imi spunea situ sa sun daca nu reusesc portarea online , am gasit pe cineva dispus sa-mi inregistreze cererea de portare ,departamentul unde am sunat este Orange comunication si nu Orange Romania.Sper din suflet sa nu fie o diferenta la semnal in comparatie cu Orange Romania,am intrebat de doua ori si am fost asigurat ca nu e nici o diferenta  e aceiasi companie si folosesc aceiasi retea.Daca voi avea surprize voi renunta in cele 14 zile,citesc multe comentarii pe diferite forumuri cu aceasta problema,sper sa nu fie nevoie sa trec iarasi prin toata nebunia.

Vizualizare soluţie în postul original

35 Răspunsuri 35

neo
Junior entuziast

Ai dreptate, in shop orange se ocupa cu gainarii ; tata s-a dus sa reincarce cartela, i se da chitanta de reincarcare,i se cer bani pt promotie si i se mai da o chitanta cu data calendaristica modificata. De a doua zi, in lipsa luio si fara sa fie anuntat, apare cu contract de abonament 6 FUN.Nu este pe 24 luni asa cum spune angajatul in shop, este pe 6 luni, iarasi reclama mincinoasa .Habar nu am cum au facut ei o incarcare dupa care imediat abonament.Oricum va fi raspunsul de la orange bucuresti unde se vor trimite toate hartiile, acele chitante vor ajunge si la anaf.Nu pot sa cred ca ditamai firma poate modifica un bon de casa .Cum s-o fi facut anularea reincarcarii,habar nu am . Putin spus-gainarii.

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Cred că cel mai bine era să depui o sesizare din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Restul, nu știu ce să mai fac, decât că îmi pare sincer rău să aud așa ceva.

 

Am depus 2 sesizari la rubrica contact de pe site,am vorbit in privat pe mesenger ,toate astea adaugandu-se la nenumaratele modalitati de a intra in contact cu ei,raspunsul lor este ca oferta este dinamica si nu poate sa-mi ofere ceva ce nu mai au in portofoliu .Dar oare faptul ca nu poti accesa oferta afisata prin multiple incercari nu cumva se cheama reclama inselatoare ?

 

Anonim
Neaplicabil

Trebuia sa contactezi un consultant la nr de telefon 300.

Credema ca am uzitat de toate canalele de comunicare inclusiv apel la 300 ,raspunsul lor a fost urmatorul,''Am mai intimpinat aceasta problema si o sa va fac o sesizare la colegii mei de la contractare''iar raspunsul lor a venit ieri cand oferta expirase si vroiau sa-mi ofere Fun 6 redusa 50% pe 6 luni asa cum este momentan pe site,adica cu alte cuvinte am plange dar nu avem lacrimi.Credeti ca este normal ca sa nu se poata accesa oferta de pe site in cazul in care se indeplinesc toate conditiile ? Eu zic ca nu a fost decat reclama mascata,au dat probabil cui au crezut ei,daca au dat.Atasez poza prin care imi spuneau ca datele nu au putut fi validate dupa ce la scanarea actului de identitate si a selfiului imi spuneau ca au fost realizate cu succes,bifam ca sunt de acord cu terminii dupa care primeam acest mesaj.

Anonim
Neaplicabil

Se mai intampla datele mele au fost validate dupa 4 incercari.

Crezi ca se poate compara 4 incercari cu 12 ? Mai adauga la toate acestea sesizarile trimise pe toate canalele ,iti spun sigur ca aici nu e vorba de o problema tehnica .

DidasAndrei
Începător

Am patit la fel. 
probabil Orange nu are nevoie de clienti noi. 

Ei au nevoie de clientii noi dar sa fie din aia care contracteaza oferte scumpe,oferta Fun 6 redusa la 3 euro 24 luni a fost asa ca sa dea bine pe site,eventual o dadeau cui doreau ei.Companie mare gandire mica.

Razvan
#StarMember

Salutare!

Da, pot fi reclamați pentru ofertă înșelătoare, dacă ai dovezi în acest sens. Da, este frustant că nu ai putut accesa oferta, însă pot fi probleme tehnice, induse sau aleator. Succes mai departe, dacă continui demersurile. Or să mai apară oferta cu fun6 redus la 3 euro, acu de moș Nicolae, Crăciun, fi pe fază. 

Anonim
Neaplicabil

Mai bine mai pui 5 lei și iei yoxo la 19 lei și ai 50gb net

Nu are rost,exista oferta la 3 euro prepay cu 55 gb si 1000 min nationale/sms tot la ei.Pe mine ma interesa strict oferta respectiva ,o sa raman la digi momentan.

Haedine
Explorator

Nu ești nici primul nici ultimul.

La fel am pățit când am încercat să portez un număr care a mai fost la Orange acum ceva timp. Vorbesc de octombrie-noiembrie. Abonamentul era la fel, redus 50% pentru 24 luni (ori Fun 6 ori Fun 9). Ideea e că am citit termenii și condițiile ofertei pe telefon și acolo scria clar, sunt reduse cu 50% pentru 24 luni abonamentele de 6, 9, 15 samd. Faza e că n-am fost inspirat să salvez PDF-ul respectiv - a fost deschis în modul de read-only.

De acum, la fiecare discuție sau ofertă interesantă fac atât poze și salvez documentele relevante. Să-și ia amendă pentru practici înșelătoare data viitoare.

Si eu banuiesc ca refuzul se datoreaza faptului ca numarul era tot un vechi numar orange ,plecasem acum 10 ani la digi ,eu am sesizari la ei inainte de a scoate oferta ma gandesc sa depun o plangere.