la 03-12-2019 05:22 PM
la 03-12-2019 06:09 PM
la 03-12-2019 07:54 PM
la 03-12-2019 09:03 PM
Salut!
Dupa cum spuneau si colegii nostri din comunitate, fara detalii suplimentare este foarte dificil sa te putem sfatui corect. Cu toate astea, cu riscul sa bat campii, iti sugerez urmatoarele:
1. Daca acest contract a fost incheiat la distanta (prin internet, email sau printr-un telefon primit de la un agent), ai 14 zile drept de retragere (exceptie daca nu ai semnat ca renunti in mod explicit la ele). Mai multe detalii poti gasi aici: https://legestart.ro/dreptul-de-retragere-al-consumatorului-dintr-un-contract-la-distanta-sau-incheiat-afara-spatiilor-comerciale/
Iti recomand sa soliciti un consultant Orange prin chat de pe site-ul Orange si sa iti exerciti acel drept de retragere.
Am folosit acest drept atat la Vodafone cat si la Digi. La Orange nu a fost cazul.
2. Daca acest contract a fost incheiat intr-un punct de lucru Orange atunci este mai greu, insa iti recomand sa deschizi totusi o sesizare pe chat de pe site-ul Orange si sa povestesti imprejurarile in care acel contract a fost incheiat. Cu toate ca Orange nu poate fi obligat legal sa dea inapoi, depinde mult de la o situatie la alta. In cazul in care nu ai beneficiat de echipamente sau de servicii de instalare deosebite (ex: abonament pentru servicii fixe, unde Orange a tras fibra deja pana la tine), ai totusi sanse ca un consultant sa fie dispus sa te ajute in primele 2-3 zile de contract. Evident, dupa o luna nu te mai ajuta nimeni.
3. In cazul in care acest contract a fost incheiat abuziv (fara ca tu sa fi stiut, semnat sau acceptat acest lucru), chat de pe site-ul Orange, explicata situatia si explicat ca, desi tu esti titularul de contract, contractul a fost incheiat fara stiinta ta. Fiind de domeniul penal, cu siguranta se va investiga pentru a se proba cine si cand/cum a incheiat acel contract, iar un consultant e mult mai in masura sa te ghideze in acest demers.
Nu te feri sa faci reclamatie sau sa aduci la cunostinta Orange orice situatie dubioasa la care ai fost expusa! Mi s-a intamplat de cateva ori sa reclam agentii cu care am interactionat si sa primesc multumiri si scuze direct de la managerul acelui om. Orange nu poate sti intotdeauna ce se intampla in toate punctele de prezenta, deci este datoria noastra de client sa ii atragem atentia _in scris_ cand lucrurile nu sunt intocmai ok. Daca inchidem ochii, riscam ca aceste practici sa se generalizeze pentru ca "merge si asa".
Nu in ultimul rand, ca o parere generala: toata comunicatia trebuie sa se desfasoare in scris si de fiecare data sa o ai si pe mail. Emailul este acceptat ca forma de comunicare oficiala, iar in cazul in care situatia degenereaza, poate fi folosit ca proba in instanta.
In orice caz, asteptam clarificari din partea ta, pentru a vedea daca iti putem fi utili 🙂
la 03-12-2019 10:42 PM
la 04-12-2019 08:07 AM
la 05-12-2019 04:03 PM