anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Prelungire contract la achizitionarea unui telefon

MC7
Începător

Detin un abonament pentru 3 numere de telefon. Pana anul trecut, eram iesita din perioada contractuala, cea de 2 ani, nemaidorind sa fiu conditionata de aceasta. Anul trecut am achizitionat un telefon pentru un numar de telefon, si mi s-a prelungit automat perioada contractuala pentru toate cele trei numere. Este normal? Acum doresc sa achizitionez un alt telefon, pentru alt numar, si nu pot!

1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember

Salutare!

Te poti uita in contract sa vezi cum s-a facut prelungirea? Eu am avut 2 fidelizari (prelungiri), dar au fost facute astfel:

  • prima prelungire a fost facuta pe un numar la achizitia online a unui telefon in rate (a se intelege ca am cumparat in rate pe unul din numere un telefon, celelalte nefiind conditionate de nimic. Intial prelungisem toate abonamentele si dupa 4 luni am achizitionat telefonul cu prelungirea aferenta doar pe numarul la care am asociat telefonul)
  • ultima fidelizare: am fidelizat toate numerele simultan si am achizitionat un telefon la pret redus cu reducere de pe toate numerele avute. Bine, pe langa telefonul primit in rate, am mai primit inca doua Maxcomm (cu butoane) pe care le-am dus la tara. S-au folosit bunicii sotiei de ele. Niciunul din cele 3 numere pe care le administram nu avea nevoie de ele.

Daca te incadrezi la al doilea exemplu (reducere cumulata pentru un singur aparat), s-ar putea de aici sa fie restrictia.

Totusi, poti pune aici o captura de ecran cu eroarea? (evident, cu ascunderea datelor personale).

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Pololică
#StarMember

Salutare!

Te poti uita in contract sa vezi cum s-a facut prelungirea? Eu am avut 2 fidelizari (prelungiri), dar au fost facute astfel:

  • prima prelungire a fost facuta pe un numar la achizitia online a unui telefon in rate (a se intelege ca am cumparat in rate pe unul din numere un telefon, celelalte nefiind conditionate de nimic. Intial prelungisem toate abonamentele si dupa 4 luni am achizitionat telefonul cu prelungirea aferenta doar pe numarul la care am asociat telefonul)
  • ultima fidelizare: am fidelizat toate numerele simultan si am achizitionat un telefon la pret redus cu reducere de pe toate numerele avute. Bine, pe langa telefonul primit in rate, am mai primit inca doua Maxcomm (cu butoane) pe care le-am dus la tara. S-au folosit bunicii sotiei de ele. Niciunul din cele 3 numere pe care le administram nu avea nevoie de ele.

Daca te incadrezi la al doilea exemplu (reducere cumulata pentru un singur aparat), s-ar putea de aici sa fie restrictia.

Totusi, poti pune aici o captura de ecran cu eroarea? (evident, cu ascunderea datelor personale).

MC7
Începător

Buna ziua, din pacate nu mai gasesc contractul. Nu a fost fidelizare. La schimbarea optiunii pentru unul dintre  numare de telefon cu un abonament mai mare, beneficiam de reducere la achizitionarea unui telefon. Deci abonamentul s-a marit doar pe acel numar de telefon, nu pentru toate. De aici si dilema mea! Greseala mea clar a fost neverificarea contractului, acesta facandu-se la un punct de lucru Orange, nu online. Pe online am avut o alta poveste, similara, dar atunci am rezolvat. 

Am sa solicit o copie a contractului, daca vor avea bunavointa sa mi-o elibere...

Salutare!

In MyOrange->Setari cont->Documente ce iti apare?

https://www.orange.ro/myaccount/reshape/settings/documente

In mod normal, acolo ar trebui sa ai contractele (cel putin la mine au fost acolo toate fidelizarile facute telefonic sau online).

Vei primi o copie a contractului. Pana primesti de la Orange, verifica in MyOrange (recomand verisunea web) sau pe mail.