la 27-10-2022 11:13 PM - editat ultima oară la 28-10-2022 08:21 AM de DanielaH
Buna seara. In anul 2021 am achizitionat un telefon subventionat cu prelungire contract. Am fost instiintat ca se mareste abonamentul cu valoarea de 1 euro, iar eu nu sunt de acord. Vreau sa portez numarul in alta retea. Ce penalitati platesc in acest caz?
la 28-10-2022 02:42 AM
Plătești diferența de preț din cadrul ofertei, conform lunilor rămase din contract. Înainte de a te porta, încearcă să vorbești cu cineva de la Orange, poate obții o ofertă mai bună.
la 28-10-2022 02:42 AM
Plătești diferența de preț din cadrul ofertei, conform lunilor rămase din contract. Înainte de a te porta, încearcă să vorbești cu cineva de la Orange, poate obții o ofertă mai bună.
la 28-10-2022 08:37 AM
Salutare! Dacă telefonul nu a fost achizitionat in rate, nu plătești nimic, in caz contrar vei plăti cv ratelor rămase până la terminarea lor pe o singură factură. Sună la 300 și înștiințează-i că nu ești de acord cu majorarea abonamentului și porteaza liniștit la telekom/digi. Să nu te duci la vodafone, pentru că acolo au introdus următorul paragraf ca să îți mareasca abonamentul anual, fără acordul tau.
“Pentru că inflația este un factor esențial în mecanismul de creare a prețurilor pentru toate bunurile și
serviciile, contractul se completează cu o clauză de indexare anuală a prețului serviciilor în conformitate
cu indicele armonizat al prețurilor de consum (IAPC), respectiv rata inflației, stabilite pentru România de
către Eurostat, Oficiul de Statistică al Comunităților Europene, fără a putea depăși, însă, un procent de 3%
pe an din valoarea serviciilor.
Prin urmare, art.3.1 al contractului tău se completează cu următoarea clauză: Având în vedere
anumite fluctuații ale prețurilor bunurilor și serviciilor pe piață de natură a afecta echilibrul
contractual, în vederea restabilirii acestuia, părțile convin ca tarifele pentru serviciile Vodafone să
poată fi indexate, cu o frecvență anuală, prin simpla notificare transmisă de către Vodafone odată cu
factura, anterior aplicării indexării. Indexarea se va face în funcție de indicele armonizat al prețurilor
de consum (IAPC), respectiv rata inflației, stabilite pentru România de către Eurostat, Oficiul de
Statistică al Comunităților Europene, fără a putea depăși, însă, un procent de 3% pe an. Părțile convin
că indexarea anuală a tarifelor în raport cu rata inflației nu reprezintă o modificare unilaterală a
prețului contractului, posibilitatea de indexare și mecanismul acesteia fiind agreate de parți încă de la
încheierea contractului. Clientul declară în mod expres că a citit, înțeles și acceptă prezenta clauză.“
la 28-10-2022 08:40 AM
Inevitabil, toți vor majora abonamentele, pentru că nu sunt alte soluții. Putem doar să mai amânăm un timp! Astea sunt timpurile!
la 28-10-2022 05:53 PM
Greșești @Vio73 pentru că sunt soluții, doar că sunt tratate superficial, la gramadă și în interesul ORANGE. Clientul contează doar atunci când .... dispare. Este regula mileniului 3 în marketing: atât timp cât clientul chiar fidelizat oricum va pleca, atunci secătuiește-l cât de muuult poți. Iar la toate acestea, deși ești îmbrățișat și ți se promite #love, în fapt clientului pe factura finală Orange se semnează cu degetul cel mai lung:🖕Trist, dar e realitate. Greu de acceptat, dar ne maturizează pe fiecare.
la 28-10-2022 07:13 PM
Posibil să ai dreptate, dar eu am spus că se vor mări la toți abonamentele și sper să nu am dreptate. Vodafone și Telekom au mărit deja, Orange a notificat, iar RDS urmează. Detalii aici:
la 07-11-2022 11:52 AM
Pe mine mă dezgusta politica asta a lor, că atunci când vrei sa negociezi cu ei majoritatea operatorilor îți zic că nu se poate renunța la creștere, dar îți oferă niste GB in plus. Când sesizează că te-ai portat sar pe tine cu oferte. De ce trebuie sa se ajungă până acolo?
Pe mine ca și client fidel al tău de 16 ani la abonament și încă câțiva ani la cartela, mă faci să mă simt nesemnificativ fiindcă ți-am acceptat oferta. Am negociat cat am putut pt 2 abonamente, obținând doar o anulare a majorării și 20 Gb pt celălalt număr. Fiind "atașată" de această rețea și ținând cont de vechimea cu ei, n-am putut să renunț. Dar auzind că pentru cei care se porteaza, se găsesc soluții oferind abonamente și la jumătate de preț, te cam simți prostit pe fata. 😔
la 07-11-2022 12:03 PM
Din pacate, cu exceptia Digi (inca), toti fac asa. Telekom a dat startul, Orange si Vodafone continua. O colega de la contabilitate a portat anul trecut din Orange (pe motiv de marire abonament) in Vodafone si a primit notificare de marire de pret la cateva luni. Nu mai sunt sigur daca a mai primit o notificare de marire de la Vodafone sau Orange (imi zicea ca acceptase o marire, ca la mai putin de un an sa vina a doua, dar n-am fost atent la care zicea ca a venit a doua: ori la Orange, ori la Vodafone).
la 28-10-2022 11:41 AM
Pai Telekom nu e tot Orange acum, ca doar a fost preluat de acestia? Care ar fi logica unei astfel de portari?
In plus, cum zice si Vio73, toti vor majora ...
la 28-10-2022 02:50 PM
Doar ce a tinut de Romtelecom (la care se adauga cei care aveau pachete care includeau si mobil).
Ca sa facem distinctia mai bine:
la 28-10-2022 07:15 PM
Multumesc pentru precizari 🙂
28-10-2022 06:16 AM - editat 28-10-2022 06:58 AM
Salutare!
Eu cred că cel mai bine este să discuți cu ei, pentru că s-ar putea să găsești rezolvarea tot în Orange, iar variantele alternative pot fi mai păguboase! Ți-ai pus întrebarea ce faci dacă și operatorii ceilalți majorează? Pentru că toți au mai majorat sau urmează s-o facă, la scumpirile care sunt în piață și trebuie să fim conștienți de acest lucru!
Pe ce mă bazez când spun asta? Uite aici:
Altfel, s-ar putea să fie mult mai complicat și să te coste mai mult decât acea majorare, de care poți scăpa, dacă știi să negociezi!
Baftă!
la 28-10-2022 09:33 AM
Lasă Viorel omul să decidă, asta cu toți e la fel, sună a slogan politic. Trebuie descurajat astfel de practici, care din nefericire s-au extins in toate domeniile, atunci mergem toți pe burtă si ne putem trezi cu prețuri majorate la servicii contractate, in care esti de acord cu un preț care să fie predictibil, invocând diverse motive, mai mult sau mai putin realiste, că așa vrea comerciantul/operatorul/etc.
la 28-10-2022 09:42 AM
Bun, din moment ce avem marcat un raspuns ca solutie, vin cu o poveste (fapte reale): o colega de la contabilitate s-a portat anul trecut de la Orange la Vodafone fix din motivul de scumpire (tot 1E). Pe la inceputul anului imi zicea ca si cei de la Vodafone au marit (tot cu 1E). Nu mai retin exact la cine a avut a doua marire: ori Orange, ori Vodafone (tot 1E). Din pacate, asta e directia. Si cum energia creste (curent/gaze/carburant), va trebui sa ne asteptam la majorari.
Vorba colegilor: pune o intrebare la Orange sa vezi cu ce contraoferta vin. Nu pierzi nimic. Daca ai achizitionat un telefon in rate, oricum va trebui sa platesti restul ratelor.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor