anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare de la Vodafone

Doina_Bu
Junior

Am făcut portarea azi. În mobil am cartela veche de la Vodafone și cartela provizorie alocata. Dupa portare numărul cartelei provizorii a fost modificat devenind nr de Vodafone. Deci am 2 sim-uri cu acelasi nr. unul de Vodafon si altul de Orange. Am primit 2 răspunsuri contradictorii și de aceea cer ajutor. Intrebarea mea: ce cartela opresc în mobil, cea de Vodafone sau cea provizorie dar cu nr schimbat? Trebuie sa merg în magazin Orange sa iau  cartela ...definitiva..sau rămâne una din cele de mai sus? Mulțumesc anticipat pentru ajutor 

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

Salut @Doina_Bu. Ai aici un tutorial în acest sens. [Tutorial] 10 sfaturi (pași) de luat în considerare în cazul portării unui număr de telefon Mai exact, acum ai un număr provizoriu Orange și numărul Vodafone. Când portarea va fi aprobată, SIMul Vodafone va fi dezactivat, iar cel care va rămâne va fi SIMul Orange cu numărul portat, nu cu cel provizoriu. 

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

FLo1
#StarMember

Salut @Doina_Bu. Ai aici un tutorial în acest sens. [Tutorial] 10 sfaturi (pași) de luat în considerare în cazul portării unui număr de telefon Mai exact, acum ai un număr provizoriu Orange și numărul Vodafone. Când portarea va fi aprobată, SIMul Vodafone va fi dezactivat, iar cel care va rămâne va fi SIMul Orange cu numărul portat, nu cu cel provizoriu. 

Mulțumesc mult pt răspunsul rapid. Nu am primit încă mesaj de finalizare. Am încă o portare de făcut și m-am încurcat în cartele..Aștept finalizarea asta  și înlocuiesc cartela de la Vodafone nr1(dezactivata) cu cea de a2a...și cea provizorie alocata o pun în alt mobil dar care este un biet Alcatel2020..Ca sa pot primi mesajele Orange..Este ok? Imi cer scuze pt ..neclaritate

Acum ai ambele SIM-uri în telefon.  Corect? 

După portare, cu 24 de ore înainte (vei primi SMS pe numărul portat despre acest moment), SIM-ul Vodafone cu număr de portat va rămâne fără semnal (vă fi dezactivat, deci bun de aruncat), iar SIM-ul Orange,  cel cu număr provizoriu, îl vei folosi în continuare, doar că numărul provizoriu asociat acestui SIM (cel primit de la Orange) va fi asociat cu numărul portat (adică numărul tău, care va înlocui numărul provizoriu al Orange și care îți apare acum la apelarea de pe acel SIM). 

Ca idee, când observi că nu mai ai semnal pe SIMul vechi (cel de Vodafone), apelează de pe SIMul Orange: vei observa că numărul va fi cel portat.

Portarea nu se efectuează instant cu serviciile aferente. Vor fi necesare 2-3 restartări ale telefonului și vei observa ulterior configurarea serviciilor conform rețelei noului operator,  adică Orange. 

Te așteptăm pe acest topic dacă mai ai si alte neclarități, sau cu o confirmare a finalizării portării. Pe curând. 

Deși nu am primit mesajul de finalizare încep sa apară semne de clarificare: cartela veche s-a dezactivat dar folosesc cartela provizorie care are acum nr. de Vodafone. Afara nu am avut net de la Orange dar...lucrurile se misca. Mulțumesc încă odată pt clarificări...La portarea de maiine voi fi...experta(cica)

@Doina_Bu : Mulțumim pentru feedback. Da, SIM-ul vechi dezactivat e bun de aruncat, iar SIM-ul de Orange cu numărul portat va fi cel de utilizat. Pentru date mobile mai încearcă un restart în cursul zilei, serviciile de date se activează ulterior celor de voce și vei primi chiar și mesaj de configurare pentru aceasta.

Am reușit și cu portarea dar și cu internetul pe cartelele portate. Din call center nu am putut face setările indicate pt ca vorbind pe mobil erau inactive. DAR am găsit pe situl orange o aplicație în care am introdus nr. de mobil și tipul telefonului și mi-au fost trimise  setările care s-au activat târziu...dupa câteva restart-uri...Surpriza plăcută pt ca ma pregăteam sa merg intr-un magazin ...Mulțumesc tuturor celor care mi-au răspuns la mesaj!

 

 

Sunt vești de bine. Se putea și din SelfCare sau din MyOrange. Mă bucur că ai reușit. Nu uita să mai dai un restart pentru o configurare completă, mai ales a datelor mobile. Te așteptăm in Comunitate și cu alte contribuții. 

MihaiC99
Campion

Salutare!
În mod normal, după ce portarea s-a finalizat, vechea cartelă Vodafone devine inutilizabilă și nu mai are semnal. Numărul tău a fost transferat pe cartela Orange (cea provizorie), care rămâne activă și funcțională.

Pentru a verifica dacă portarea s-a efectuat cu succes, poți face următoarele:

1. Verifică dacă vechea cartelă Vodafone mai are semnal. Dacă nu, o poți scoate din telefon.


2. Sună de pe cartela Orange provizorie și vezi ce număr apare pe telefonul celui apelat. Dacă apare numărul tău vechi de Vodafone, înseamnă că portarea s-a realizat cu succes.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Cand portarea se face cu succes, cartela de Vodafone va ramane fara semnal. Ca exemplu de situatie similara: cand am portat-o pe soacra (in urma cu mai multi ani), vreo 2 zile a avut doua telefoane. I-am spus ca atunci cand nu va mai suna "telefonul vechi" (telefon cu butoane), sa nu-l mai ia dupa ea. In ziua cu portarea a stata acasa (nu a avut treburi sa iasa din casa), deci nu a fost nevoie sa umble cu 2 cartele.

Daca telefonul (aparatul) actual are dual sim, pune ambele cartele in telefon si, nu ar trebui sa-ti mai faci griji. Cartela fara semnal nu va mai face "probleme" cand portarea va fi finalizata.

Florin
Cunoscător

Buna ziua tuturor, postez aici o nelămurire ca sa nu mai deschid alt topic. Am făcut o portare soției de la Vdf la Orange, iar a doua zi de la portare i s-a emis factura. Este normal așa ceva ? Sau se plătește anticipat o lună ? 

Salutare! 

Data de emitere a facturii este oarecum prestabilită în sensul ca sunt câteva date fixe (eu o aveam pe 1 ale lunii, alții știu că o au pe 6, 14 etc). Probabil agentul a ales data de emitere în apropiere de data portării pentru a plăti la prima factură cât mai aproape de valoarea stabilită în contract (prorata să fie cât mai mică).

Și da, abonamentul se plătește în avans și consumurile din urmă. 

@Florin: Nu se plătește anticipat o lună, însă abonamentul se plătește în avans, de aceea prima factură se emite cu două perioade de abonament: prorata (perioada de utilizare pana la emiterea primei facturi) și perioada lunii următoare care va fi aferentă abonamentului respectiv. 

Florin
Cunoscător

Așadar, am plătit o factura in avans. Portarea s-a făcut pe data de 27.11 iar pe 28.11 a primit SMS că s-a emis factura cu exact suma celor 2 abonamente portate. Am crezut că se plătește factura după o lună de folosire a serviciului, nu in avans. Nici nu a apucat sa foloseasca serviciile Orange, și hop factura. Mă rog, nu mă mai mira nimic în Tara asta. 

Toate abonamentele, indiferent de servicii se plătesc în avans. Inclusiv la energie / gaz (dacă ai furnizare cu abonament), transport în comun, abonamente la spectacole, reviste.... toate sunt în avans.