la 13-09-2023 04:57 PM - editat ultima oară la 13-09-2023 05:01 PM de DanielaH
de ce nu pot porta 2 numere de la digi in acelasi cont de orange care il am deja,eu cand sun pentru portare imi zic ca numai in orange romania comunications se poate si trebuie cont nou si nu imi convine ca pierd puncte si trebuie sa administrez 2 conturi diferite
13-09-2023 06:53 PM - editat 13-09-2023 07:01 PM
Da, acel numar este doar pentru abonamente noi Orange Romania Communications (adica fostul Telekom Fix), pentru ca este pentru servicii FIXE!
Deci, daca nu ai servicii fixe, sau nu vrei si servicii fixe, si vrei servicii de la Orange Romania SA (ca sa le poti adauga pe acelasi cont), iti recomand metodele de contact de aici.
Respectiv: apel 300 (sau 0374 300 300 din orice retea), chat-ul Djingo, sau email serviciul.clienti@orange.ro.
Orange Romania SA si Orange Romania Communications NU SUNT UNA SI ACEEASI FIRMA! Sunt institutii (inca) diferite! Orange Romania Communications este fostul Telekom Fix. Mai pe romaneste, este Telekom sub sigla Orange. Sper ca e mai clar asa.
Nu le pot face pe acelasi cont tocmai pentru ca sunt OROC, si nu ORO! Pentru OROC e nevoie de cont separat, intr-adevar. Dar daca le vrei pe acelasi cont, NU ai nevoie de OROC, ci de Orange Romania SA (ORO).
Ai mijloacele de contact mai sus.
Mult succes! Daca intampini dificultati, suntem aici.
la 13-09-2023 05:38 PM
Salut,
Cine ti-a zis ca doar in Orange Romania Communications se poate?! Ce servicii ai? Doar voce? Sau si servicii fixe (internet & TV)?
la 13-09-2023 06:45 PM
Am deja abonament orange voce și vrei să portez 2 numere la orange și când am sunat la 0219890 care e pe site la orange mă direcționează direct la orange comunications, probabil au făcut o vrăjeala între ei depinde cum au încheiat contractul de preluare Telekom și preiau ei contractele de portare sau cine știe dar am reușit să vorbesc cu Orange România S.A și au zis ca știu care e treaba și o să se poată cu ei nu cu ceilalți cu toate ca e aceeași firmă dar nu puteam face alte abonamente incluse în același cont să le pot gestiona în fine aștept să mă sune să vedem ce facem
13-09-2023 06:53 PM - editat 13-09-2023 07:01 PM
Da, acel numar este doar pentru abonamente noi Orange Romania Communications (adica fostul Telekom Fix), pentru ca este pentru servicii FIXE!
Deci, daca nu ai servicii fixe, sau nu vrei si servicii fixe, si vrei servicii de la Orange Romania SA (ca sa le poti adauga pe acelasi cont), iti recomand metodele de contact de aici.
Respectiv: apel 300 (sau 0374 300 300 din orice retea), chat-ul Djingo, sau email serviciul.clienti@orange.ro.
Orange Romania SA si Orange Romania Communications NU SUNT UNA SI ACEEASI FIRMA! Sunt institutii (inca) diferite! Orange Romania Communications este fostul Telekom Fix. Mai pe romaneste, este Telekom sub sigla Orange. Sper ca e mai clar asa.
Nu le pot face pe acelasi cont tocmai pentru ca sunt OROC, si nu ORO! Pentru OROC e nevoie de cont separat, intr-adevar. Dar daca le vrei pe acelasi cont, NU ai nevoie de OROC, ci de Orange Romania SA (ORO).
Ai mijloacele de contact mai sus.
Mult succes! Daca intampini dificultati, suntem aici.
la 13-09-2023 06:33 PM
@user_18798174: Mergi într-un Orange Shop și vei avea confirmarea scrisă a portării în Orange România, mai ales dacă e vorba de serviciile de voce mobilă. Dacă implică și servicii fixe.... este discutabilă combinația, în funcție de locație.
la 13-09-2023 06:35 PM
Mersi frumos pentru răspuns am vorbit cu cei de la orange la relații cu clienții la apel la 300 și am rezolvat problema o să mă contacteze care trei zile cineva
la 13-09-2023 06:38 PM
Sper ca acel "Orange" este Orange Romania SA, nu Orange Romania Communications (adica fostul Telekom fix). Diferenta poate fi destul de mare.
Oricum, daca te mai putem ajuta cu ceva informatii, suntem aici. 🙂
13-09-2023 09:09 PM - editat 13-09-2023 09:11 PM
@user_18798174: Pentru a înțelege situația sunt necesare toate detaliile. Așadar, faptul că ai un abonament voce(ex Telekom) preluat cu un pachet de servicii fixe te face client ORANGE ROMÂNIA COMMUNICATIONS. Dacă dorești portarea unor numere de voce ca abonament pe același COD CLIENT este obligatoriu să accepți această situație. Personal îți recomand portarea în ORANGE România, unde vei avea o altă ofertă, aplicația MyOrange va fi aceiași, codul de client obligatoriu altul, iar comutarea între cele două .... la un click distanță, fără complicații.
Mai ai active serviciile fixe? Dacă da, aceasta e soluția de compromis. Dacă ai rămas doar cu serviciile mobile de voce vei putea porta numărul din OROC la o ofertă din Orange România.
Dacă ai nevoie de alte detalii, revino pe topic aici în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor