rejectare indexare unilaterala tarif
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-09-2023 09:02 PM
Buna,
Cum putem denunta indexarile de abonament abuzive ale Orange?
Mi se pare corect daca ei maresc sa am si eu dreptul sa reziliez unilateral contractul.
se poate rezilia ? sau trebuie sa astept pana in aprilie cand expira contractul?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
14-09-2023 09:18 PM - editat 14-09-2023 09:19 PM
Salut,
Conform notificarii pe care ai primit-o probabil pe factura (factura de dinaintea maririi), aveai posibilitatea sa denunti unilateral contractul in decurs de 30 de zile. Din moment ce postezi aici, inteleg ca marirea a fost deja aplicata, esti nemultumit de asta (si e si normal sa fii), dar a trecut deja termenul de 30 de zile.
Daca da, tot ce pot sa-ti recomand e sa iei legatura cu un consultant Orange printr-unul dintre mijloacele de contact de aici. Poate reusesti sa rezolvi asa. 🙂

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-09-2023 09:58 AM
@mihai318: Orange te-a notificat cu cu termen de răspuns de 30 de zile în ultima factură emisă nemodificată. Bănuiesc că nu ți-ai citit factura (facturile), sesizându-te abia după 2 luni de la notificare... tardiv, întrucât s-a considerat ”accept tacit” al condițiilor menționate anterior. Și da, se poate rezilia în condițiile prevăzute în contract.
