anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pierdere vechime și beneficii la schimbarea de titular si trecerea pe cartela prepay

Alex_91
Începător
Se pare că Orange România nu tine cont de vechimea unui număr de telefon ,dar nici de faptul că acel număr a fost pe abonament din 2016 pana în prezent în 2020 ,la schimbarea titularului sau la trecerea pe cartela prepay se pierde totul ,ceea ce este anormal. A mai întâmpinat cineva aceasta problema majora ?
Cum ați rezolvat situația mai sus menționată?
15 Răspunsuri 15

Trixen_old
Cunoscător
Salut Alex, Ceea ce ai descris este corect din perspectiva mea: daca cineva a avut abonament 15 ani si l-a cesionat catre mine (insa eu nu sunt in prezent client Orange), se presupune ca eu devin un client nou. Am trecut prin situatia descrisa de tine atunci cand sotia si-a preluat abonamentul de la parintii ei si atunci cand eu am cesionat abonamentul meu catre sotie pentru a avea totul sub un singur cont. Cu toate astea, cand am cesionat eu abonamentul catre sotie, desi abonamentul era "nou", clientul avea deja o vechime considerabila la vremea aceea - iar ofertele ulterioare au fost personalizate in functie de beneficiile celui mai vechi abonament de sub cont, daca nu ma insel. Din punctul meu personal de vedere este corect modul in care decurg lucrurile. Cu toate astea, exista ceva anume care nu iti pare in regula? S-a intamplat ceva, ai ratat ceva, n-ai avut acces la ceva? Ne poti spune de ce iti pare incorect acest sistem, de ce zici ca este o problema majora, te rog?

Alex_91
Începător
Păi Trixen în primul rând,oke înțeleg cariera vechimea ,dar ca și client nou nu ar fi nevoi să am niște beneficii totuși ținând cont de vechimea numărului si anii petrecuți în rețea? Am fost nevoit să portez unul din numere la Vodafone ,care mi-au oferit beneficii destul de mari față de Orange,la negocierea unui abonament, ceea ce la Orange nu s-a întâmplat, oferindu-mi doar un abonament standard . Când va ieși și al doilea numar de sub abonament și va trece pe prepay ,îl voi porta și pe acela. Si cel mai mult m-a nemulțumit lipsa de interes atât a companiei cat și a personalului din departamentul online dar și din Orange Shop,Orange Store

Jay
Campion certificat
Buna! Beneficiile difera între abonament si prepay.. nu au cum sa sa transfere de la un plan tarifar la altul, daca ele sunt diferite.. Ca sa dau un exemplu, la abonament se primesc puncte thank you, in anumite condiții, iar, la prepay se primeste bonus Phone Credit.. Stiu sigur ca la punctele thank you de exemplu, este menționat ca se pierd, la cesiunea către o alta persoana sau daca treci la prepay.. Asta este bucătăria lor, nu vad cum ar putea cineva sa rezolve situația asta. Ma îndoiesc ca situația este alta la ceilalți operatori in privința beneficiilor de vechime.. te-ai interesat și la ceilalți despre vechime și beneficii in situațiile menționate de tine? Ce se întâmplă la cesiune sau migrare la prepay? De fapt, pe tine ce te-a deranjat? Cred ca nu despre vechime si beneficii e vorba.. mai degrabă ești nemulțumit de oferta de prelungire abonament, nu?!.. Aici nu pot sa te contrazic, parerea mea este ca exista o aliniere a operatorilor, in sensul ca, la portare sunt mai bune ofertele, indiferent despre care operatori este vorba..

Alex_91
Începător
Bună ,m-a deranjat faptul că vechimea la cesionare de pe titular nu rămâne si nici beneficiile. Situația e asta ,numărul a fost pe abonament ,prin cesionare vechimea de abonament se pierde ,dar și prin faptul trecerii la cartele e la fel ,acest lucru m-a deranjat enorm ,că nu se tine cont de vechimea unui număr, dacă a fost sau nu pe abonament sau cartela prepay ,cum ai spus și tu totuși este o diferență. La Orange nu se tine cont de nimic ,dacă întârzii o zi de la plata facturi după scadenta ca te întârzie cu salariul la munca ,imediat uti închide totul. La telekom si vodafone se poate face o amânare de plata pentru încă 2 zile lucrătoare în situația data .

Alex_91
Începător
Păi să îți mai dau un exemplu,când am fost să fac portarea unui număr de la Orange la vodafone ,spunandu-le situația cu pierderea vechimii la Orange, mi-au spus că este imposibil să se întâmple acest lucru deci până si ei erau mirați de faptul că pierd o astfel de vechime în cazul cesiunii ,iar Telekom e la fel ca Orange în cazul cesiunii si a treceri pe prepay

Jay
Campion certificat
Ceea ce spui despre vdf este o noutate pentru mine.. nu stiu ce sa zic despre vechime, dar, conform unui extras din conditiile de cesiune Vdf, punctele de loialitate nu se cedează.. cel puțin, eu asta înțeleg din exprimarea ca cel care preia contractul "preia drepturi și obligații, exclusiv punctele de loialitate acumulate inainte de cesiune si oferta promoționala".. Sursa info pentru fraza despre puncte loialitate in caz de cesiune.. pag 14-15 https://www.vodafone.ro/consumption/groups/public/documents/digital_asset/v680203.pdf Ca si concluzie, as spune ca toți au aceeași regula, insa consultantul de la vdf a împachetat oferta pentru vânzare.. Nu detin adevărul absolut, dar, sfatul meu este sa-ti arate unde scrie ca vechimea si beneficiile se transfera în caz de cesiune.. daca tot a fost uimit ca la alții se pierd, in cazul cesiunii.. daca esti in situatia de a cesiona contractul, bineinteles, ca daca esti multumit de oferta si nu te intereseaza partea asta, go for it.. In privința amânării platii, acest lucru este posibil si la Orange, dar, trebuie sa anunți.. telefonic sau din contul My Orange.. Au mai fost discuții, despre amânarea platii facturii, in comunitate.. Ai info in link-uri.. https://comunitate.orange.ro/questions/2369856-amana-plata-facturi https://comunitate.orange.ro/questions/1981421-conditiile-obtine-amanare-platii https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18

Alex_91
Începător
Pe mine nu ma interesează de punctele de loialitate ,ci ma interesează faptul ca în momentul în care am trecut abonamentul pe prepay ,în Orange Shop mi s-a spus ca nu am vechimea de 3 luni pe cartela să pot face din nou abonament pe numele meu ca și titular ,și cum naiba să spui asta odată ce cartela are 7 ani vechime ,3 pe prepay si 4 pe abonament..de aceea am și plecat de la Orange, mai am un număr aștept să se facă trecerea la cartela și am plecat definitiv de la ei.

Alex_91
Începător
Consilierul de la Vodafone ,mi-a arătat exact formularul unde scrie că în rețeaua lor se tine cont de vechime și vechimea merge mai departe chiar dacă se cesioneaza,doar punctele de loialitate se pierd ,sincer acum puțin îmi pasă de acele puncte ,ca oricum nu erau prea multe din păcate.

Anonim
Neaplicabil
Nu se tine cont de vechime intre PrePay si abonament pentru ca sunt platforme diferite. Vechimea o ai fie pe una, fie pe alta. Cand te muti de pe una pe alta numarul are alocate alte resurse din alta platforma. 🙂

FLo1
#StarMember
@Alex: vechimea la prepay NU EXISTA. Trecerea de pe abonament la prepay duce la pierderea vechimii acumulate. Este o "incercare" de care se agata permanent expertii in vanzari din reteaua nr 1 doar doar sa nu renunti la abonament. Am trecut prin asta dupa 18 ani de supunere si subordonare. Dar timpul se schimba, oamenii se schimba conditiile se schimba.

FaraUnID
Campion certificat
@Alex_91 De cativa ani buni, la Orange vechimea unui abonat in reteaua proprie este egala cu ZERO in momentul in care se renegocieaza o oferta. Arunca un ochi, pe Softpedia, pe topicul decicat retentiei Orange sa vezi cati abonati cu vechime de cca 20 ani (nu 4 ani ca in cazul tau) au semnalat aceste aspecte si au renuntat la serviciile retelei numarul 1. Pentru ca au fost tratati precum niste carpe de sters pe jos si au portat cu un gust puternic amar, ca au fost bataia de joc a retelei numarul 1. In cazul prepay, vechime a contat intr-o oarecare masura in perioada diALOg-ului cand se ofereau ceva bonusuri in acest sens. In momentul in care am devenit Orange, acea vechime nu a mai contat.

Firefly
Cunoscător
@Alex_91 cine a spus ca la Orange nu poti amana plata abonamentului? Se poate amana plata 2 saptamani chiar, foarte usor din contul my orange.

Alex_91
Începător
Am rezolvat cu oficierea unei reclamații la Anpc,pentru că în urma unei discuții cu un consilier online am întreprins alte probleme. Cred că am procedat corect în situația dată . Eu am întâmpinat probleme în ceea ce privește amânarea de foarte multe ori ,nu treceau nici 2 zile și abonamentele erau închise

Alex_91
Începător
Ideea este ca aștept finalizarea trecerii de pe abonament pe cartela și la ultimul număr pe care îl am la ei, si îl postez și pe acela la Vodafone,primind o oferta mult mai bună,după 6 luni de abonament ,voi putea executa și achiziția unui telefon in rate pe factură, ceea ce la Orange e nevoie să aștepți 18 luni. Un mare minus ,al doilea minus este faptul că vorbind cu mai mulți consilieri Vodafone despre problema mea întâmpinată cu Orange România ,mi-au transmis că este imposibil de pierderea vechimii pe număr, indiferent că este prepay sau abonament ,aratandu-mi exact formularul în care scrie acest lucru ,ținut personal in mana și citit acolo pe loc . Deci cam Vodafone este singura rețea care tine cont de vechime ,și să nu mai spunem de Orange ca este rețeaua numărul 1 ,nu este nici pe departe .