Ceea ce spui despre vdf este o noutate pentru mine.. nu stiu ce sa zic despre vechime, dar, conform unui extras din conditiile de cesiune Vdf, punctele de loialitate nu se cedează.. cel puțin, eu asta înțeleg din exprimarea ca cel care preia contractul "preia drepturi și obligații, exclusiv punctele de loialitate acumulate inainte de cesiune si oferta promoționala"..
Sursa info pentru fraza despre puncte loialitate in caz de cesiune.. pag 14-15 https://www.vodafone.ro/consumption/groups/public/documents/digital_asset/v680203.pdf
Ca si concluzie, as spune ca toți au aceeași regula, insa consultantul de la vdf a împachetat oferta pentru vânzare..
Nu detin adevărul absolut, dar, sfatul meu este sa-ti arate unde scrie ca vechimea si beneficiile se transfera în caz de cesiune.. daca tot a fost uimit ca la alții se pierd, in cazul cesiunii.. daca esti in situatia de a cesiona contractul, bineinteles, ca daca esti multumit de oferta si nu te intereseaza partea asta, go for it..
In privința amânării platii, acest lucru este posibil si la Orange, dar, trebuie sa anunți.. telefonic sau din contul My Orange..
Au mai fost discuții, despre amânarea platii facturii, in comunitate..
Ai info in link-uri..
https://comunitate.orange.ro/questions/2369856-amana-plata-facturi
https://comunitate.orange.ro/questions/1981421-conditiile-obtine-amanare-platii
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18