03-03-2024 09:01 AM - editat 03-03-2024 09:06 AM
Orange vă ia de fraierii, vă mărește cu **beep** abonamentele pe care ați făcut cu ei un contract pe 2 ani, la abonați noi le oferă și cu 50% mai ieftin că lasă că fraierii de clienți vechi plătesc
Doresc un faliment plăcut 🥵
La clienții vechi a făcut abonatul de la 8 la 9 și la alți le da cu 4 euro, lasă că dă fraierii cu vechime
la 03-03-2024 03:55 PM
Eu am 5 servicii de la ei, daca vor crește toate cu cate 2 euro clar voi rezilia absolut totul. O să rămână doar vio73 in Orange că el nu pleacă nici dacă măresc tarifele cu 100 euro 🤣
la 03-03-2024 05:05 PM
Nu am spus așa ceva.
la 04-03-2024 04:16 AM
🤣Asta a fost tare🤣
la 04-03-2024 04:18 AM
Și vis-a-vis de mariri, poate ai șansa și scapi, ca nu la toți se mărește. Iar câte 2 euro pentru fiecare dintre cele 5 abonamente este destul de mult...
la 03-03-2024 04:34 PM
Și ce alte planuri de viitor mai are Orange fără a avea nevoie de consimțământul clientului?
Am și eu o prevedere fara a avea nevoie de consimțământul companiei Orange;
Nu folosesc serviciile oferite de către companie decât în caz de necesitate.
Îmi pun ifonul in vitrină.........și îl șterg de praf la zile mari.
la 03-03-2024 04:57 PM
Și în caz de necesitate o să vedeți ce servicii utilizați și plătiți, și cine și pentru ce este plătit.
la 03-03-2024 07:24 PM
Din 2020 am schimbat de mai multe ori operatorul.
Am plecat de la Vodafone unde nu am acceptat ofertele lor de retenție mai scumpe și mi s-a spus că pot să mă portez sau mă vor trece la abonament cu 2 euro mai scump, din tastatură. Am făcut portare la Digi și am stat acolo vreo 14 luni. Semnalul era slab în blocul unde locuiesc și trebuia să stau la geam ca să pot vorbi.
Am făcut apoi portare la Orange pentru 12 luni, pe un Fun 10. Rețeaua ok, dar roamingul scumpuț rău de tot în afara UE.
În 2022 am revenit la Digi. Se simțea investiția în rețea, nu mai aveam probleme cu semnalul în interior, însă netul.era tare leneș. Dar am mai rămas la ei până în ianuarie anul acesta, când am vrut să mai väd cum e la alții.
Am trecut pe Prepay la Vodafone o lună. Rețeaua mai slabă decât o știam eu în 2020, am zis "La revedere!" și am revenit la Orange. Acum am făcut demersuri de a trece la Prepay, după ce am văzut că și aici bate vânt de scumpiri.
În paralel mă joc și cu o cartelă de Telekom, și rețeaua lor e o surpriză plăcută, e foarte aproape ca viteză de Orange.
Vânt de scumpiri bate și la Orange, și la Vodafone și la Telekom. Digi ține prețul jos din ce câștigă la cablu. Oricum, prețurile la Vodafone și Orange sunt umflate, altfel nu și-ar permite să ofere nelimitat minute și net național la 3-4 euro (am avut astfel de oferte de la ei când eram la Digi).
la 03-03-2024 07:59 PM
@Anfänger2024: Pentru mine conectivitatea (calitatea semnalului) este prioritară. Degeaba ofertă extra la un operator cu semnal deficitar. Decât ieftin și fără semnal, dai un ban dar ai semnal.NU contează numele operatorului. Ce variantă alegi de la operatorul cu semnalul mai bun? Aceasta depinde de "nevoia" fiecăruia, de rutina și modul de utilizare al resurselor incluse. Eu de exemplu, am trecut la PPY tocmai din cauza roamingului: mai sigur, mai flexibil, mai ușor de gestionat. 🙂
la 03-03-2024 08:20 PM
Roamingul de la Orange e cel mai scump pentru Turcia/Ciprul de Nord, unde îmi place să merg în concediu. Optiune de 16 euro pentru 1 Giga + 100 minute/SMS.
Telekom oferă același lucru cu o opțiune de 12 Euro.
Vodafone oferă 3 Giga + 100 minute/SMS cu o optiune de 15 euro.
La Digi netul în roaming este 1 euro/1000 MB, dar acolo e abonament. Partea lor slabă ar fi că au un singur partener în Turcia. Vodafone, Orange și Telekom au toate marile rețele turcești.
la 04-03-2024 12:01 PM
Intr-adevar nu e corect ca abonatii noi sa beneficieze de reduceri, iar clientii fideli sa beneficieze de abonamente mărite. Totusi, din ce stiu eu, se maresc doar abonamentele aflate in afara perioadei minime contractuale, cel putin asa era pana acum. Daca suni la 300 pentru prelungirea abonamentului, scapi de scumpire.
la 04-03-2024 04:38 PM
Din pacate nu avem prea multe optiuni:
la 05-03-2024 11:12 AM
Eu nu am primit nici o notificare de mărire.
Mă simt discriminat 😞
la 05-03-2024 12:27 PM
La abonamentele abia activate nu se majorează factura. Doar clientilor mai vechi in cazul în care nu ai perioadă contractuală. Daca ai perioada nu se vor majora. Eu nu am pățit asta niciodată și sunt abonat din Iulie 2004.
la 19-03-2024 01:07 AM
Corect ar fi că abonamentele actuale sa rămână neschimbate pină la modificarea contractuală.
Celor mai mulți abonați ( cei pe abonament)
când sau portat sau au trecut de la prepay pe abonament nu li sa spus că se fac modificări după bunul plac.
Daca erau atenționați probabil se gândeau bine înainte.
După așa ceva ce fac ei, eu mă gândesc bine pina la finele perioadei contractuale și nu fac nimic altceva decât CUM SCRIE LA CARTE, prezentată prin termenii și condițiile pe cera orice utilizator le acceptă.
Să nu mai zic, ar trebui sa se facă o diferență între cei cu abonament și restul lumii.
Noi cei cu abonament nu ne permitem glume și bancuri cum fac cei de pe prepay care folosesc cartele de câteva ori și apoi le lasă să se închidă.
Noi cu abonament plătim lună de lună pe toată perioada contractuală și folosim serviciile și produsele in scop personal.
Nu în ultimul rând, noi cei cu abonament nu beneficiem de nici o altă ofertă promoțională pe perioada contractului.
la 19-03-2024 07:29 AM
Stiu ca nu e o scuza, dar ieri am patit acelasi lucru la Vodafone: contract incheiat in octombrie, acum imi trimit notificare cu indexarea anuala a preturilor cu 8%. Intr-o ora de la primirea notificarii le-am trimis adresa scrisa ca o indexare anuala presupune 12 luni, nu ~6 si ca, daca vor sa proceseze acum indexarea, solicit rezilierea.
Astept sa vad ce imi raspund.
Asadar... daca jucatorii de pe piata practica aceleasi abordari, cum facem sa fie bine, sa nu fie rau?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor