anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange retenție lasă de dorit!

Razvan
#StarMember
Azi am fost în Orange Shop să trec de la abonamentul Orange Me 16 la Fun 10. Agentul îmi zice că nu se poate, am plecat nu am stat să mă enervez, că știam că pot obține acel abonament la Orange Store. Mă prezint la Orange Store și cer un abonamentul Fun 10 pe 12 luni, îmi zice că se poate doar pe 24 luni și că îmi oferă un telefon 2G cu butoane, gratis. Zic, bine, dar nu mă interesează că nu am ce face cu el. Apoi întreb, pot să mai cumpăr telefon în rate, păi nu se mai poate decât peste 18 luni.... Încă prosteala este rang de mare artă la Orange, oare nu se poate face un instructaj și sa se aplice unitar același regulament? Dacă eu vreau abonament fără telefon, de ce să fiu obligat să cumpăr ceva ce nu am nevoie?
6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Destul de neplăcut să ți se spună de fiecare dată altceva. Probabil că in altă parte, primeai alt răspuns!

Razvan
#StarMember
Mereu și mereu aceleași probleme și nicio soluție de rezolvare.

RafaHelper
#StarMember
Salut @Razvan, ‏‏‎ ‎ Dar nu trebuie sa te enervezi. In astfel de cazuri le mai spui odata ce iti doresti, iar daca refuza poti sa le arati ce scrie pe site. Din My Orange nu poti sa faci schimbarea?

Razvan
#StarMember
Nu merge din My Orange, ca nu îmi mai băteam capul cu ei.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Din păcate, stau rău la acest capitol. Eu unul, fac mai mereu ce a spus @rafa.helper, adică îmi iau ce se poate din My Orange și nu prea mă agit deloc. Mă refer la abonamentele de voce. Și am ieșit în general mult mai bine decât la negocieri, unde recunosc faptul că nu prea stăpânesc această artă. Eu așa te și sfătuiesc, adică așteaptă un moment prielnic și îți configurezi ce trebuie din cont.

FLo1
#StarMember
De ce credeti ca am trecut la prepay? Pentru ca nu imi placea abonamentul care l-am avut? Pentru ca aveam pretentii de resurse multe? Nuuuu, doar un numar si semnal care sa nu cada am cerut. Iar ei nu si nu... ca vor tarife mari si servicii la plesneala (aka "cum ti-a fi norocu' "). Asadar pana cand oile isi vor da seama ca sunt clienti si nu marfa de schimb (vezi cazul Telekom servicii fixe.... si nu numai), pana atunci se va profita la maxim de naivitatea si indolenta clientului pentru maximizarea buzunarului operatorului. Jocul se va schimba doar schimband regulile, nu jucatorii.