Ideea e asa: abonamentul vechi va fi scos din oferta. Nu e acelasi abonament, cu acelasi beneficii la un pret mai mare. E un alt abonament.
E ca si cand ai vrea sa cumperi un produs care nu mai e disponibil pe site. Nu poti sa-l cumperi. Poti sa cumperi altceva, similar, la acelasi pret sau un pret apropiat. Dar nu poti sa cumperi ceva ce nu mai e. Asa si cu abonamentul asta.
Acuma, cum am zis si cu alta ocazie, si trebuie sa-i dau dreptate lui BSW287 pentru cateva lucruri bine punctate in ultimul post, problema nu e atat de cei 2 euro in plus, cat de principiu. Si, dupa parerea mea, e si o problema de comunicare. In momentul in care singurele optiuni pe care le oferi sunt: ca tine, sau deloc, unii oameni vor alege varianta a doua. Pur si simplu pentru ca nu sunt de acord cu genul asta de abordare. Si, cu putina bunavointa de pe partea Orange, cred ca aici se poate imbunatati ceva. :)
O varianta mai eleganta si care ar fi multumit probabil mai multa lume, ar fi fost sa se pastreze acel abonament pentru cei care-l au deja, daca sunt inca in perioada contractuala, si pur si simplu sa nu-l mai ofere pentru clientii noi, sau la reinnoirea contractului. Ai anuntat din timp ca abonamentul va fi scos din oferta, astfel incat sa te poti reorienta catre alte optiuni.
Faptul ca acel contract iti da dreptul (din nou, nu sunt abonat, dar presupun ca exista o clauza contractuala care sa permita lucrul asta) sa-l modifici in timpul exercitarii lui, nu inseamna ca e si o idee buna sa o faci. :))
De asemenea, tu din pozitia de client nu poti sa modifici regulile contractului, pentru ca nu tu furnizezi serviciul. E ca si cand ai zice: "eu de maine vreau sa primesc internet nelimitat, nu ma intereseaza de unde-l scoateti." :)) Nu poti sa modifici resursele pentru ca nu-s resursele tale. Nu ai control asupra lor. Este un contract, intr-adevar, dar nu este un contract facut de pe pozitii de egalitate. Este un contract de furnizare servicii. Cineva detine resursele si le ofera, si cineva le primeste. Nu e un contract intre doi operatori, e un contract intre operator (furnizor) si client.
Oricum, apreciez foarte mult felul in care te-ai exprimat in ultimul post, BSW287. E mult mai bine. 🙂 Si chiar daca nu schimba cu nimic situatia de fata, si sincer mi-ar parea rau sa pleci pentru ca pari genul de persoana care pune suflet in ceea ce face si care isi da interestul pentru o lume mai buna, decizia iti apartine in totalitate. Cred ca oamenii ca tine sunt cei care pot sa faca o diferenta, in bine. Pentru ca le pasa. :)
O chestie similara si care a fost si motivul pentru care eu unul m-am portat de la Vodafone, este ca, dupa 6 ani in care m-am tot rugat de ei sa rezolve o problema de semnal, problema care nu ma afecta doar pe mine, n-au facut nimic. Si la ultima conversatie pe tema asta cu un operator call center, mi-au zis exact ceva de genul asta: "daca nu sunteti multumit, puteti sa mergeti la alt operator." Si da, evident ca pot. Si am si facut-o. Dar nu e avantajos pentru niciuna dintre parti. As fi preferat sa-si rezolve problema ca sa nu trebuiasca sa ma mut in primul rand! Nu? E mai simplu asa.
Pe de alta parte, daca nu era chestia asta, poate ca n-as fi incercat Orange. :)) Si, cu toate ca mai sunt intr-adevar zone cu probleme de semnal, per total eu unul sunt multumit. Iar in ceea ce priveste acele zone, o sa incerc sa fac o sesizare si sa vedem daca si ce se poate rezolva. Oricum, ca acoperire, Orange sta mai bine decat Vodafone. Din experienta vorbesc, nu uitandu-ma la harti si alte chestii. Pe aceeasi zona, cu acelasi telefon, in aceleasi conditii de test, e mult mai bine. Iar faptul ca ofera VoLTE si VoWIFI (chiar daca inca nu e pe un numar foarte mare de device-uri) e un mare plus. Si, dupa parerea mea, e un workaround valid pentru eventualele probleme de semnal.
Asa ca, eu unul apreciez punctul tau de vedere. Daca toti ar avea aceeasi opinie asupra unui lucru, n-ar fi tocmai ok. 🙂 Diferenta de opinie, inteleasa corespunzator, aduce progres. Pentru ca te face sa-ti pui mintea la contributie si sa incerci sa gasesti solutii.